 
            Fanoušci se nemusí bát, ani do dosud nejméně úspěšného vozu neusednou exmistři světa, nebude mít osm kol, plastový kryt kokpitu a raketový motor. Velké změny se ale chystají, proto se podívejme, co nám červenobílí přichystají.
Změny se týkají především nových komponentů, které tým použije poprvé od začátku roku 2014. Další změny se týkají předního křídla a přídě jako takové, bočnic, zadních pasáží vozu a zadního křídla, podstatných změn se dočká i podvozek.
"Opravdu jsem hodně zvědav, jak nové změny budou působit. Na mě dělají opravdu dobrý dojem," říká Will Stevens, ovšem nemůže se opřít o žádné výsledky z testů, protože v Rakousku Manor chyběl, ostatně jako při všech letošních testovacích jízdách. "Vůz bude v mnoha směrech jiný, máme nové aerodynamické díly a další věci. Mám z toho radost, protože jsem neztrácel naději, že se budeme moci přiblížit soupeřům," říká Stevens a dodává, že další novinkou bude logo nového sponzora na bocích vozu. "Přál bych si, aby tenhle závodní víkend patřil k těm nejlepším, které na trati prožiju."
"Po celou svou kariéru jsem vždy rád přijímal výzvy ke zlepšení a snažil se být nápomocný inženýrům při vývoji monopostů. O tom vlastně celá F1 je, aby se vaše práce a snaha odrazila ve výsledcích celého týmu. Teď doufám, že se všechno projeví v časech, které budeme dosazovat. Už teď jsem nesmírně zvědavý, zda naše aktualizace splní naše očekávání," vzhlíží Stevens k zítřejším tréninkům.
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.