Fanoušci se nemusí bát, ani do dosud nejméně úspěšného vozu neusednou exmistři světa, nebude mít osm kol, plastový kryt kokpitu a raketový motor. Velké změny se ale chystají, proto se podívejme, co nám červenobílí přichystají.
Změny se týkají především nových komponentů, které tým použije poprvé od začátku roku 2014. Další změny se týkají předního křídla a přídě jako takové, bočnic, zadních pasáží vozu a zadního křídla, podstatných změn se dočká i podvozek.
"Opravdu jsem hodně zvědav, jak nové změny budou působit. Na mě dělají opravdu dobrý dojem," říká Will Stevens, ovšem nemůže se opřít o žádné výsledky z testů, protože v Rakousku Manor chyběl, ostatně jako při všech letošních testovacích jízdách. "Vůz bude v mnoha směrech jiný, máme nové aerodynamické díly a další věci. Mám z toho radost, protože jsem neztrácel naději, že se budeme moci přiblížit soupeřům," říká Stevens a dodává, že další novinkou bude logo nového sponzora na bocích vozu. "Přál bych si, aby tenhle závodní víkend patřil k těm nejlepším, které na trati prožiju."
"Po celou svou kariéru jsem vždy rád přijímal výzvy ke zlepšení a snažil se být nápomocný inženýrům při vývoji monopostů. O tom vlastně celá F1 je, aby se vaše práce a snaha odrazila ve výsledcích celého týmu. Teď doufám, že se všechno projeví v časech, které budeme dosazovat. Už teď jsem nesmírně zvědavý, zda naše aktualizace splní naše očekávání," vzhlíží Stevens k zítřejším tréninkům.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.