Fanoušci se nemusí bát, ani do dosud nejméně úspěšného vozu neusednou exmistři světa, nebude mít osm kol, plastový kryt kokpitu a raketový motor. Velké změny se ale chystají, proto se podívejme, co nám červenobílí přichystají.
Změny se týkají především nových komponentů, které tým použije poprvé od začátku roku 2014. Další změny se týkají předního křídla a přídě jako takové, bočnic, zadních pasáží vozu a zadního křídla, podstatných změn se dočká i podvozek.
"Opravdu jsem hodně zvědav, jak nové změny budou působit. Na mě dělají opravdu dobrý dojem," říká Will Stevens, ovšem nemůže se opřít o žádné výsledky z testů, protože v Rakousku Manor chyběl, ostatně jako při všech letošních testovacích jízdách. "Vůz bude v mnoha směrech jiný, máme nové aerodynamické díly a další věci. Mám z toho radost, protože jsem neztrácel naději, že se budeme moci přiblížit soupeřům," říká Stevens a dodává, že další novinkou bude logo nového sponzora na bocích vozu. "Přál bych si, aby tenhle závodní víkend patřil k těm nejlepším, které na trati prožiju."
"Po celou svou kariéru jsem vždy rád přijímal výzvy ke zlepšení a snažil se být nápomocný inženýrům při vývoji monopostů. O tom vlastně celá F1 je, aby se vaše práce a snaha odrazila ve výsledcích celého týmu. Teď doufám, že se všechno projeví v časech, které budeme dosazovat. Už teď jsem nesmírně zvědavý, zda naše aktualizace splní naše očekávání," vzhlíží Stevens k zítřejším tréninkům.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.