Ve Spielbergu se začalo šuškat, že by se mohla houpat židle pod Christianem Hornerem, šéfem týmu Red Bull Racing. Samotný Brit a také Helmut Marko tyto zvěsti však vyvracejí.
Jak všichni víme, tak Red Bull o uplynulém víkendu zažil opět zklamaní. O někdejším mistrovském týmu se také hodně mluvilo kvůli nejrůznějším zvěstím týkajících se možného odchodu jejich šéfa, Christiana Hornera. Britský 'The Times' přišel s tím, že Hornerovi v neděli před závodem zavolal jiný šéf týmu a věc mu oznámil.
"Byl jsem šokován," komentoval pro 'The Times' zážitek Christian Horner. "Neměl jsem tušení, že o mě lidé takto mluví." Jeho úžas byl o to větší, protože předcházející večer strávil se šéfem Red Bullu, Dietrichem Mateschitzem. "S týmem mám dlouhodobou smlouvu. Teď je to těžké, ale Dietrich a já jsme v sobotu večer společně povečeřeli a vycházeli jsme spolu jako vždy dobře. Víme, že máme problémy, ale musíme se jimi probojovat. Proto jsem tady a dělám svoji práci."
Tyto zvěsti dementuje také mocný konzultant Red Bullu, Helmut Marko, pro německý 'Kleinen Zeitung'. "Všechno je to absolutní nesmysl. Ať už tu zprávu do světa vypustil kdokoliv, prostě to není pravda a vzešla absolutně ze vzduchu."
Media ihned přišla s tím, že by nástupcem Hornera mohl být Rakušan Gerhard Berger. Bývalý jezdec Formule 1 platí za velkého kamaráda Mateschitze a v Rakousku se po paddocku pohyboval v bundě Red Bullu, dokonce seděl na boxové zídce. Z toho ale netřeba vyvozovat předčasné závěry, vždyť Berger byl dlouhé roky spolumajitelem týmu Toro Rosso a například už vloni v Abú Zabí byl k vidění v boxech Red Bullu vedle Hornera.
Pro zajímavost však přidáme ještě jeden komentář Daniela Ricciarda, který pochází ještě z doby před minulým víkendem: "Nemůžeme si dovolit dále se ještě propadat. Pokud se nic nezmění, tak se musí stát něco velkého - někdo bude muset udělat nějaký krok, aby se to změnilo," řekl Australan pro 'F1i.com'.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.