Ve Spielbergu se začalo šuškat, že by se mohla houpat židle pod Christianem Hornerem, šéfem týmu Red Bull Racing. Samotný Brit a také Helmut Marko tyto zvěsti však vyvracejí.
Jak všichni víme, tak Red Bull o uplynulém víkendu zažil opět zklamaní. O někdejším mistrovském týmu se také hodně mluvilo kvůli nejrůznějším zvěstím týkajících se možného odchodu jejich šéfa, Christiana Hornera. Britský 'The Times' přišel s tím, že Hornerovi v neděli před závodem zavolal jiný šéf týmu a věc mu oznámil.
"Byl jsem šokován," komentoval pro 'The Times' zážitek Christian Horner. "Neměl jsem tušení, že o mě lidé takto mluví." Jeho úžas byl o to větší, protože předcházející večer strávil se šéfem Red Bullu, Dietrichem Mateschitzem. "S týmem mám dlouhodobou smlouvu. Teď je to těžké, ale Dietrich a já jsme v sobotu večer společně povečeřeli a vycházeli jsme spolu jako vždy dobře. Víme, že máme problémy, ale musíme se jimi probojovat. Proto jsem tady a dělám svoji práci."
Tyto zvěsti dementuje také mocný konzultant Red Bullu, Helmut Marko, pro německý 'Kleinen Zeitung'. "Všechno je to absolutní nesmysl. Ať už tu zprávu do světa vypustil kdokoliv, prostě to není pravda a vzešla absolutně ze vzduchu."
Media ihned přišla s tím, že by nástupcem Hornera mohl být Rakušan Gerhard Berger. Bývalý jezdec Formule 1 platí za velkého kamaráda Mateschitze a v Rakousku se po paddocku pohyboval v bundě Red Bullu, dokonce seděl na boxové zídce. Z toho ale netřeba vyvozovat předčasné závěry, vždyť Berger byl dlouhé roky spolumajitelem týmu Toro Rosso a například už vloni v Abú Zabí byl k vidění v boxech Red Bullu vedle Hornera.
Pro zajímavost však přidáme ještě jeden komentář Daniela Ricciarda, který pochází ještě z doby před minulým víkendem: "Nemůžeme si dovolit dále se ještě propadat. Pokud se nic nezmění, tak se musí stát něco velkého - někdo bude muset udělat nějaký krok, aby se to změnilo," řekl Australan pro 'F1i.com'.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.