Šéf Red Bullu Christian Horner tvrdí, že jeho tým činí pokroky, přestože se Daniel Ricciardo během závodního víkendu v Kanadě vyjadřoval opačně. Pilot si nedokázal šasi správně nastavit. Jeho týmového kolegu Daniila Kvjata za předvedené výkony pochválil.
Australský pilot po kvalifikaci v Montrealu řekl, že poslední novinky "nic neudělaly." Rakouský tým přitom přivezl několik vylepšení včetně nového krytu motoru, jehož menší rozměry pomohly snížit aerodynamický odpor.
Horner na výroky vítěze loňské Velké ceny Kanady reaguje slovy: "Myslím, že se v jeho včerejších komentářích zračilo trochu frustrace z toho, že nebyl spokojený se svou výkonností. V kvalifikaci jej očividně předčil jeho týmový kolega a jeho očekávání byla po minulém roce obzvlášť vysoká."
Podle něj není pravdou to, že by nedosahovali pokroků: "Myslím si, že s šasi děláme pokroky. Od Malajsie nasazujeme vývojové díly a vylepšení v každé velké ceně a připravujeme toho pro zbytek roku ještě mnohem více. Podle mě máme stále slabinu v pomalých zatáčkách při srovnání s loňským vozem."
Red Bull stále doplácí na úpravu pravidel týkajících se nosu, což jejich aerodynamikům trochu zamotalo hlavu: "Změny pravidel v oblasti nosu nás v této oblasti postihla, ale kluci se toho nyní dobře chopili a zvládají to. Během příštích několika závodů bychom měli pozorovat další kroky."
Trápení Ricciarda přičítá jeho šéf spíše na potíže s nastavením, které mladý pilot netrefil ideálně: "Celý víkend tady byl mimo rámec. Řekl, že mu to připadalo jako v roce 2013, kdy se tady trochu trápil ve srovnání s Jeanem-Ericem [Vergnem]. Zkrátka nedokázal najít nastavení, které by pro něj fungovalo."
Daniel Ricciardo se v Kanadě trápil, podle něj se Red Bull nezlepšuje (foto: Infiniti Red Bull)
"Takže to dodatečně rozpitváme a pokusíme se to pochopit. Na jeho voze jsme šli s přítlakem nahoru, abychom mu s tím pomohli. To mu mělo poskytnout lepší výkonnost v nižších rychlostech, ale z nějakého důvodu si více poškozoval pneumatiky a opotřeboval je odlišným způsobem než Kvjat.
Kvjat odvedl super práci, přenesl si svou formu z Monaka a ta sebedůvěra ho zde následovala. Z auta dostal vše, co šlo," chválí Horner ruského pilota, který byl v cíli dříve než Ricciardo. Ani jeden z nich však po úspěchu v Monte Carlu tentokrát na body nedosáhl.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.