Ricciardo hovořil o tom, jak se jim pro tento závod přiblížil Lotus a Force India, nebo o tom, že nehodlají dostat penalizaci za výměnu motoru.
"Je to těsné, Lotus a Force India jsou rychlostně vedle nás," řekl Ricciardo pro motorsport.com.
"Myslel jsem, že když se nám vše povede, tak že budeme vepředu, ale nejspíše to bude mnohem těsnější, než se pro víkend předpokládalo."
"Jasně, je to "cool" a zábava, když jste uprostřed bitvy. Je hezké, že teď když se mi povede kvalifikace, bude to znamenat o několik pozic lepší startovní místo a obdobné to bude v neděli."
Za relativní zrychlení Force Indie a Lotusu může hlavně charakteristika okruhu. Využívají motor od Mercedesu, jenž jim zajišťuje vyšší rychlost na rovinkách, což je pro Kanadu stěžejní. Pro další závody by se rozložení startovního pole mělo vrátit do původního stavu.
Dále ještě Australan vysvětlil, že jeho horší výsledky ve volných trénincích byly způsobeny nejen počasím, ale i jiným nastavením auta. Už odpoledne ale přešli na konvenční nastavení, které fungovalo, ale Ricciardo nemohl kvůli počasí najet dostatečné množství kol.
Ricciardo si během závodu užije hodně zábavy (foto: Red Bull Content Pool)
"Pokusíme se odjet i tento závod s naším čtvrtým motorem, v ideálním případě bychom ho chtěli nasadit i v Rakousku, ale ještě uvidíme," zakončil Ricciardo.
Takže bychom se neměli dočkat penalizací za výměnu motoru, pokud se ještě nějaký rychle neodporoučí, je ale větší možnost, že se motor porouchá v závodě.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.