Toto Wolff se rozpovídal na téma navýšení výkonu motorů. Myslí si, že by to nemuselo představovat velký problém, a to ani při souhlasu ostatních výrobců motorů.
"Diskuze okolo motorů s výkonem okolo 1000 koní tu už chvíli probíhá," řekl Toto Wolff pro motorsport.com. "Já bych velmi ocenil, kdyby se to povedlo. Jestli to je cesta dopředu, tak bychom měli pokračovat v úsilí, abychom 1000 koní měli."
"Všem výrobcům motorů je jasné, že současná hybridní technologie musí zůstat. To je totiž směr, kterým chceme jít. Navíc momentálně vyhovuje všem současným motorářům."
"Kolem roku 2017 budou mít díky vývoji všechny motory výkon kolem 900 koní. Ale vybízí se otázka, jak to chcete marketingově využít. Je rozdíl mezi 950 a 1 000 koňmi?"
Co byste vy řekli na motory s vyšším výkonem? (foto: Honda Racing F1)
"Myslím, že jsou poměrně jednoduché způsoby, jak navýšit výkon motoru - například zvýšit průtok paliva. Když navýšíte množství protékajícího paliva o 10 nebo 20 kg za hodinu, potom budete mít motory s větším výkonem, než je 1 000 koní," zakončil svou úvahu o motorech Toto Wolff.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.