Toto Wolff se rozpovídal na téma navýšení výkonu motorů. Myslí si, že by to nemuselo představovat velký problém, a to ani při souhlasu ostatních výrobců motorů.
"Diskuze okolo motorů s výkonem okolo 1000 koní tu už chvíli probíhá," řekl Toto Wolff pro motorsport.com. "Já bych velmi ocenil, kdyby se to povedlo. Jestli to je cesta dopředu, tak bychom měli pokračovat v úsilí, abychom 1000 koní měli."
"Všem výrobcům motorů je jasné, že současná hybridní technologie musí zůstat. To je totiž směr, kterým chceme jít. Navíc momentálně vyhovuje všem současným motorářům."
"Kolem roku 2017 budou mít díky vývoji všechny motory výkon kolem 900 koní. Ale vybízí se otázka, jak to chcete marketingově využít. Je rozdíl mezi 950 a 1 000 koňmi?"
Co byste vy řekli na motory s vyšším výkonem? (foto: Honda Racing F1)
"Myslím, že jsou poměrně jednoduché způsoby, jak navýšit výkon motoru - například zvýšit průtok paliva. Když navýšíte množství protékajícího paliva o 10 nebo 20 kg za hodinu, potom budete mít motory s větším výkonem, než je 1 000 koní," zakončil svou úvahu o motorech Toto Wolff.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.