Podle Daniela Ricciarda je Adrian Newey stále důležitou součástí týmu. Dále se Australan rozpovídal o situaci s motory.
Adrian Newey se měl po loňské sezoně alespoň částečně stáhnout z F1. Navíc je znám tím, že ve Formuli 1 nechtěl pracovat na plný úvazek, protože se chtěl věnovat designu lodí, a tím, že pro něj jsou pravidla F1 příliš omezující. Nakonec ale může být vše jinak.
"Tým na to tlačí, a to opravdu hodně," řekl Ricciardo pro ESPNF1.com. "Vím, že Adrian Newey se měl přesunout do ústraní pro tento rok, ale to se ve skutečnosti nestalo. Byl na většině testů a vypadal, že ho vývoj auta opravdu zajímá. Takže si myslím, že chce zase vyhrávat. Rád vidím, že týmu přináší hodně motivace, abychom se znova dostali na špičku."
Dále Australan mluvil o pohonné jednotce, která loni po stránce výkonu omezovala auto více než aerodynamika. Tu měli u Red Bullu na srovnatelné úrovni s Mercedesem.
"Myslím, že už pohonnou jednotku dokážeme využívat více, a dostat tak z ní víc výkonu. Sice momentálně nejsme s výkonem na úrovni Mercedesu, ale děláme pokroky. Stále bychom měli ještě zlepšit ovladatelnost, ale to už záleží na požadavcích pilota - jak rychle přichází točivý moment a jaká je odezva, kterou dostanete, což se může lišit od trati k trati nebo v rychlých či pomalých sekcích okruhů. Ale obecně se snažíme vylepšit celý balíček."
Newey s Hornerem a Ricciardem při oslavách vítězství VC Kanady 2014(foto: Red Bull Racing)
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.