Velká výhoda Mercedesu je ukázkou dalšího období nadvlády jednoho týmu, Ricciardo by ale raději viděl pořádné bitvy o vítězství.
"Je to těžké, protože Mercedes očividně odvedl dobou práci, aby se dostal do pozice, ve které je, a aby byl dostatečně silný. Minulý rok jsem před nimi smekal klobouk, že měli tak silné auto. Tento rok to vypadá, že budou silní zase. Ale myslím si, že je důležité nebo dobré pro F1, když jsou na trati souboje o vítězství mezi více vozy. Když Mercedes vyjede z garáže a vyhraje každý závod, není to pro fanoušky zajímavé, protože vždy chtějí změnu, což je to, po čem lidé přirozeně touží," řekl Ricciardo pro ESPNF1.com.
"Nemůžeme na Mercedes ukázat prstem a říct 'hele, hoši, nemůžete trošku zpomalit', protože tak to ve sportu jednoduše nechodí," dále se nechal slyšet. "Dostihnout Mercedes je práce ostatních týmů a snad i my bychom to mohli dokázat. Nebo Ferrari, Williams či kdokoliv jiný, to je jedno. Hlavní je, aby o vítězství bojovalo více aut, protože to je zábava pro fanoušky a protože i my si chceme pořádně zazávodit o vítězství."
"Ale když Lewis [Hamilton] nebo Nico [Rosberg] vyhrávají závody s 20sekundovým náskokem a celý závod jezdí osamocení, možná si užijí stupně vítězů, ale raději by si v závodě pořádně zabojovali s dalšími jezdci. Kdežto my si vždy užijeme skvělé souboje, když máme stejně rychlé soupeře. Bylo by super jich mít ještě víc, ale uvidíme, jak se situace vyvine, i když to záleží hlavně na nás," zakončil Ricciardo.
Ricciardo při VC Belgie (foto: Red Bull Racing)
Bohužel se letos pravděpodobně nedočkáme souboje o vítězství mezi více týmy, ale pokud Mercedes v testech příliš neskrýval svou rychlost, tak by se k němu měly ostatní týmy trošku přiblížit. Když jsou stálejší pravidla, ubývá prostoru ke zlepšení, a když tým neměl loni dobré auto, má ještě mnoho potenciálu k úpravám. Ale na začátku sezony bychom se aspoň mohli dočkat zajímavých soubojů mezi Red Bullem, Ferrari a Williamsem o poslední pozici na stupních vítězů.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.