Daniel Ricciardo dnes, co se týče časů na kolo, dojem neudělal. Red Bull avšak nenasadil měkké ani super-měkké pneumatiky, konkurence ano. Pro tým je důležitých 126 kol.
"Myslím, že všichni ostatní jeli na měkké nebo super-měkké sadě pneumatik - takže se honili za výkonem. My jsme dnes na žádné z těchto sad nevyjeli. Snažíme se koncentrovat na sebe samotné. Zdá se, že spousta týmů je s jízdami s plnou nádrží spokojená. Jak jste na tom v porovnání s konkurencí, zjistíte ale až v Melbourne.
Je jasné, že je Mercedes silný, ale u ostatních je otazník. Myslím, že jsme s Ferrari a Williamsem v další skupině. Uvidíme v Austrálii. Testy teď pro mě končí a zamířím do Melbourne. Musíme ty stříbrné vozy dohonit. Pokud se nám to povede, pak to vidím dobře," zhodnotil Daniel Ricciardo.
"Dva týdny jsou v F1 dlouhá doba - za tu dobu můžete vyvinout ještě nějaké nové díly a přívést je do Melbourne. To, co jsme měli zde v Barceloně, bylo dobré, ale to, co budeme mít v Austrálii, bude ještě lepší. Motor je lepší, ale potřebujeme víc. Letos jsme zcela jistě začali lépe, ale ještě potřebujeme drobné úpravy" doufá Australan.
Red Bull je podle Ricciarda ve druhé výkonové skupině, za Mercedesem, s Ferrari a Williamsem (foto: Pirelli)
"Budeme se snažit vyvarovat některým chybám, které jsme vloni udělali. Nemohu chodit moc do detailů, ale řekněme, že je pár aerodynamických dílů, kterým teď lépe rozumíme. Vloni trošku trvalo, než jsme jim porozuměli. Zdá se, že jsme se vydali dobrým směrem a udělali krok vpřed. Do Melbourne nasadíme nové díly, snad nás posunou vpřed."
Do hodnocení se pustil také Guillaume Rocquelin, vedoucí závodních inženýrů u Red Bullu. Dnešním velkým nájezdem si tým pro zítřek vytvořil prostor... "Zítra budeme pokračovat v programu, jak je v plánu. Dnes jsme toho zvládli hodně. To nám dává trošku volnosti."
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.