S Estebanem Gutiérrezem přichází do Maranella silný mexický sponzor - America Móvil. Loučí se hlavní konstruktér Nicolas Tombazis, šéf inženýrů Pat Fry i Hirohide Hamašima, který týmu pomáhal zkvalitňovat poznání pneumatik.
Ferrari dnes potvrdilo uzavření dohody s telekomunikačním gigantem America Móvil, který prostřednictvím svých dceřiných společností Telmex, Telcel či Claro působí v latinské Americe i v Evropě. Od roku 2015 se budou jejich loga objevovat na rudých vozech i na kombinézách závodních pilotů Kimiho Räikkönena a Sebastiana Vettela.
Scuderia dnes zároveň potvrdila další personální změny. Na pozici technického ředitele zůstává James Allison, hlavním konstruktérem se stává Simone Resta. Nahrazuje tak Nikolase Tombazise, jenž se s týmem loučí. Allison bude dočasně dohlížet i na vývoj na dráze, protože jeho dosavadní šéf Pat Fry také končí.
Ředitelem pohonných jednotek bude Mattia Binotto, hlavním konstruktérem pohonných jednotek a jeho pravou rukou bude Lorenzo Sassi. Massimo Rivola zůstává jako manažer týmu, Luca Baldisserri dostane na starost Pilotní akademii Ferrari, zodpovídat se bude přímo šéfovi týmu Mauriziovi Arrivabenemu.
Pat Fry a Nikolas Tombazis u Ferrari končí (foto: Scuderia Ferrari)
Tým vytvoří oddělení komerce a současný šéf komunikací Renato Bisignani se stane manažerem Marketingu a akvizic, zatímco na média bude dohlížet dlouholetý novinář a komentátor televizí RAI a Sky Italia - Alberto Antonini. Závody Corse Clienti a GT dostane na starost Antonio Coletta.
U Ferrari za posledních 8 měsíců skončili šéfové týmu Stefano Domenicali a jeho nástupce Marco Mattiacci, prezident Luca di Montezemolo, šéf motorů a elektroniky Luca Marmorini či pilot Fernando Alonso. Dalšími personálními změnami tak v Maranellu končí jedna éra. Noví šéfové věří, že ta příští bude brzy vítězná.
Aktualizace (17. 12. 2014, 16:15 hod)Ferrari ve středu potvrdilo, že je na konci prosince opustí také bývalý technický ředitel Bridgestone - Hirohide Hamašima, který týmu pomáhal s výkonnostními analýzami pneumatik Pirelli.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.