Ferrari musí postavit výborné auto, jinak se Sebastian Vettel podle Flavia Briatoreho neprosadí.
Je veřejným tajemstvím, že Vettel přechází z Red Bullu k Ferrari. Podle bývalého šéfa týmů Benetton a Renault Briatoreho, který má blízko k Alonsovi i jeho managementu, ale německý čtyřnásobný šampion bude potřebovat silně nadprůměrný monopost.
"Se vší úctou, kterou k němu mám, si myslím, že Sebastian měl vždycky velmi dobré auto. V prvním roce, kdy nebylo perfektní, ho Ricciardo porazil. Doufám, že dostane skvělé Ferrari," uvádí Briatore.
Vettel do letošního roku vyhrál s dominantním Red Bullem čtyři tituly v řadě za sebou, letos jeho nadvládu ukončí Mercedes. A německý pilot ztrácí i na svého týmového kolegu se stejným vozem, dosud získal jen 159 bodů, zatímco celkově třetí Ricciardo 214 bodů.
Red Bull ho k Ferrari nepustí dříve, než po skončení sezóny včetně testování po Abú Zabí, kde se chtěl již svézt s novým týmem. V Maranellu by jeho příchod mohli oznámit nejpozději na akci Finali Mondiali na počátku prosince v Abú Zabí.
Sebastian Vettel si Ferrari už letos na Red Bull Ringu Ferrari vyzkoušel - svůjstarší kousek mu půjčil Gerhard Berger, o němž rakouská média spekulují,že by se příští rok mohl stát šéfem Scuderie (foto: Red Bull)
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.