Daniel Ricciardo přiznává, že špatný start byl jeho chybou, a nejraději by o něm nemluvil. Doufá, že v Brazílii bude Red Bull opět silný, protože Interlagos Red Bullu vždy vyhovoval.
Australan velmi špatně odstartoval a do první zatáčky jej předjely 2 vozy - Kevin Magnussen s McLarenem i Fernando Alonso s Ferrari. Co se vlastně přihodilo? "Opravdu o startu nechci mluvit... Cítím, že to dnes byla má chyba. Zkrátka to vypadalo, jako bych nezvládl proceduru, ale budu se na to muset znovu podívat, co do toho vstupovalo.
Po bídném rozjedu jsme ale dobře omezili škody. Myslím, že jsem si do první zatáčky vybral lepší stopu a pak jsem dostal Kevina vzadu před zatáčkou č. 12, takže jsem nakonec přišel jen o jedno místo. Mohlo to být mnohem horší," hodnotí úvod Velké ceny Spojených států Ricciardo.
V ní předvedl další ze svých výtečných výkonů, který podpořila výborná strategie Red Bullu, protože se po každé zastávce dokázal dostat před jeden Williams a nakonec dojet do cíle na třetím místě za dominantními Mercedesy. Bude rakouský tým nejlepší ze zbytku světa za Stříbrnými šípy také v Brazílii?
"Jo, budeme na tom pracovat a v Brazílii snad potom budeme silní. V minulosti šlo pro Red Bull rozhodně o dobrou trať, ale myslím si, že budeme znovu bojovat o ten poslední stupínek na pódium," předpokládá Ricciardo, který by rád pokořil i Mercedesy.
Daniel Ricciardo byl v Austinu za Mercedesy opět nejlepší ze zbytku pole (foto: Red Bull Racing)
"Nevím. Rád bych řekl, že bych mohl dohnat tyto dva, ale myslím si, že budu spokojený se třetím místem. Ale uvidíme, jak to půjde," dodává třetí muž letošního šampionátu, který včera v Austinu přišel o teoretickou šanci na zisk titulu. Další velká cena se jede v Brazílii již tento víkend.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.