Red Bull začal své tažení Amerikou v centru hlavního města Texasu, kde se v neděli pojede Velká cena Spojených států. Před zraky nadšených diváků se po hlavní ulici proháněl mistrovský monopost RB7.
Po tiskové konferenci, které se zúčastnil i starosta Austinu, se nejprve představil v prototypu Infiniti Q50 Eau Rouge o výkonu 560 koní Sebastian Vettel. Poté vyrazil Daniel Ricciardo s Red Bullem RB7 s V8 motorem za zády a předvedl zrychlení vozu F1 a klasické smykování na místě.
Oba piloti si pak vyměnili své stroje a proces zopakovali. Několik šťastných vylosovaných diváků dostalo možnost se svézt ve voze Q50ER po boku Ricciarda, který pak uvedl: "Je to vždy vzrušující mít vzájemný kontakt s fanoušky a pozorovat jejich nadšení pro F1, obzvlášť ve Spojených státech, kde je sport na vzestupu."
Smoke out! Oh how we love the taste of RB7 flavoured donuts on the streets of Austin... #ZerotoInfiniti #F1 https://t.co/6LoiQa0qtT
— Red Bull Racing (@redbullracing) October 29, 2014
Se svým týmovým kolegou Vettelem pak naskočili do kabrioletů Q60, s nimiž naposledy předvedli pár smyků a za západu slunce zmizeli. Ta skutečná akce pro fanoušky motorsportu začne zítra na nedalekém okruhu Circuit of the Americas volnými tréninky Formule 1.
Fotky z roadshow Red Bullu v Austinu najdete pod článkem (© Red Bull Racing).
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.