Mario Andretti to podmínil tím, že Ferrari poskytne Sebastianovi Vettelovi konkurenceschopný vůz
Na konci sezony Sebastian Vettel opustí tým Red Bull Racing, s kterým získal čtyři tituly mistra světa. Zatím není potvrzeno, kde bude pokračovat ve své kariéře, ale nikdo nepochybuje o tom, že to bude Ferrari. Bývalý jezdec F1 a mistr světa Mario Andretti se domnívá, že Vettel se rozhodl správně.Mario Andretti: "Sebastian bude dosahovat pokroků bez ohledu na to, do kterého týmu přestoupí. Potřebuje novou výzvu, potřebuje nový směr ve své kariéře. Věřím, že když se objeví ve Ferrari, tak je to právě ten tým, za který chtěl závodit.V současnosti by Maranellští potřebovali lepší výsledky, ale dříve nebo později se vrátí do boje o první místa. Nebude působit hůř než Fernando Alonso. Když dostane konkurenceschopný vůz, Vettel vrátí Ferrari na vrchol - bude to ohromný úspěch, a ten je v F1 nejdůležitější.Dosud se mohlo říkat, že Vettel je jezdcem jednoho týmu, že mu nebude sedět vůz s menším přítlakem, ale on se nevzdal, jak by mnozí chtěli. Vettel se ukazuje být stále silnějším, má neuvěřitelný talent a jednou zase všem ukáže, čeho je schopen. Nikdy jsem nepochyboval o jeho schopnostech. Dříve neb později dokáže, že se v něm mnozí zmýlili. Co jsme věděli, když odešel Lewis Hamilton z McLarenu? Přestoupil do Mercedesu - týmu, který nebyl v té chvíli konkurenceschopný. A nakonec se ukázalo, že to bylo jeho nejlepší rozhodnutí v dosavadní kariéře. V případě Vettela se můžeme dočkat stejné situace."
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.
Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.