Jenson Button se domnívá, že Honda bude v následující sezoně při svém návratu do F1 potřebovat zkušeného jezdce, který by z jejího motoru vytěžil maximum.
McLaren a Honda znovu spojí své síly v roce 2015. Tým z Wokingu ještě nepotvrdil sestavu jezdců pro příští sezonu. Objevily se i řeči o možnosti angažovat Sebastiana Vettela, nebo Fernanda Alonsa, kteří ale mají se svými týmy stále platné smlouvy.
Jezdec McLarenu Jenson Button, který má na svém kontě nejvíc startů v startovním poli F1 si myslí, že Honda bude potřebovat za volantem zkušenosti, aby bylo možné dostat z motoru maximum. Zřejmě tím chtěl jemně naznačit, že ty zkušenosti by měli být především jeho vlastní. „Pomohlo by jim, kdyby měli zkušeného jezdce, zejména z důvodů vývoje motoru,“ řekl Button. „Pohonná jednotka se složitými systémy vyžaduje od jezdce její dobré ovládání, při kterém využije své zkušenosti.“
Button jezdil v letech 2006 až 2008 v týmu Honda F1, který vznikl na základech BAR. Britský jezdec očekává úspěšné partnerství McLarenu a Hondy, pokud si mezi sebou vybudují dobré vztahy. „Oblastí, ve které by se mohlo něco zadrhnout ve spolupráci s japonským dodavatelem motorů, by mohl být jiný jazyk a kultura. Myslím si ale, že to v McLarenu chápou,“ dodal Button. „S Hondou už před nějakou dobou spolupracovali, bude to fungovat, když budou spolu trávit hodně času. Teď nemyslím jenom inženýry a aerodynamiky, také mechanici by měli porozumět japonské kultuře a způsobu jejich práce. Všichni jsou si toho vědomí, myslím, že to bude dobrá spolupráce.“
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.