Jenson Button se domnívá, že Honda bude v následující sezoně při svém návratu do F1 potřebovat zkušeného jezdce, který by z jejího motoru vytěžil maximum.
McLaren a Honda znovu spojí své síly v roce 2015. Tým z Wokingu ještě nepotvrdil sestavu jezdců pro příští sezonu. Objevily se i řeči o možnosti angažovat Sebastiana Vettela, nebo Fernanda Alonsa, kteří ale mají se svými týmy stále platné smlouvy.
Jezdec McLarenu Jenson Button, který má na svém kontě nejvíc startů v startovním poli F1 si myslí, že Honda bude potřebovat za volantem zkušenosti, aby bylo možné dostat z motoru maximum. Zřejmě tím chtěl jemně naznačit, že ty zkušenosti by měli být především jeho vlastní. „Pomohlo by jim, kdyby měli zkušeného jezdce, zejména z důvodů vývoje motoru,“ řekl Button. „Pohonná jednotka se složitými systémy vyžaduje od jezdce její dobré ovládání, při kterém využije své zkušenosti.“
Button jezdil v letech 2006 až 2008 v týmu Honda F1, který vznikl na základech BAR. Britský jezdec očekává úspěšné partnerství McLarenu a Hondy, pokud si mezi sebou vybudují dobré vztahy. „Oblastí, ve které by se mohlo něco zadrhnout ve spolupráci s japonským dodavatelem motorů, by mohl být jiný jazyk a kultura. Myslím si ale, že to v McLarenu chápou,“ dodal Button. „S Hondou už před nějakou dobou spolupracovali, bude to fungovat, když budou spolu trávit hodně času. Teď nemyslím jenom inženýry a aerodynamiky, také mechanici by měli porozumět japonské kultuře a způsobu jejich práce. Všichni jsou si toho vědomí, myslím, že to bude dobrá spolupráce.“
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.