Daniel Ricciardo prožil v Singapuru náročný závod. Po celou dobu se musel vypořádávat s výpadky výkonu, které se Red Bullu nedařilo opravit. Obával se, že nedojede do cíle.
"Prvotní start nebyl špatný, ale těsně před první zastávkou jsme měli trochu problém a myslím, že jsem přišel o něco z výkonu. Objevilo se pak několik další potíží, něco tu a tam, budeme se na to muset podívat," popisuje australský závodník, který do cíle dojel třetí za svým týmovým kolegou Sebastianem Vettelem.
"Během závodu se toho u nás dělo hodně - výkon přicházel a odcházel. Obecně jsem při řazení výkon získával, pak vypadal a znovu nabíhával. Rozhodně jsme tedy měli několik potíží a snažili jsme se je opravit, ale abych byl upřímný, nepodařilo se nám je docela odstranit," přiznává Ricciardo problémy, které souvisely se systémem ERS a jeho baterií.
Mohl skončit výše, nebýt těchto potíží? "Myslím, že nás to dnes něco stálo, ale dotáhli jsme to až do konce. Rozhodně se podíváme na to, co bylo příčinou a zda jí můžeme odstranit. Normálně tyto výpadky po pár kolech odstraníme, ale tyto se táhly po celý závod," odpovídá pilot Red Bullu.
Daniel Ricciardo v Singapuru prožil strastiplný závod, auto mu ale vydrželoa on se tak mohl radovat ze třetího místa (foto: Red Bull Racing)
Myslím, že jsem byl trochu frustrovaný a měl i trochu obavy, že se nedostaneme do cíle, ale naštěstí to vydrželo. Jak už jsem řekl, podíváme se na to a jsem si jistý, že to do Japonska opravíme," dodává Ricciardo, jemuž v šampionátu patří třetí příčka za piloty Mercedesu. Před čtvrtým Alonsem má náskok 48 bodů, před pátým Vettelem ještě o 9 bodů více.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.