Charlie Whiting poslal týmům další technickou direktivu, ve které je vysvětleno, co se jezdcům od nadcházející GP Singapuru může sdělovat radiem a co ne.
Po nastudování níže uvedeného upřesnění je zřejmé, že spousta technických věcí je s definitivní platností zakázána. V některých oblastech týkajících se například brzd anebo gum byl zákaz posunut až od GP Japonska.
FIA navíc jasně zakázala jakoukoliv zprávu, která "by byla kódovaná". Restrikce platí "po celou dobu, kdy je auto během závodního víkendu mimo z garáže", tedy i ve všech trénincích a kvalifikacích.
Nepovolené zprávy (ať už radiem nebo přes boxové tabule):
informace o detailních časech sektorů jednotlivých soupeřů a sdělování toho, kde je soupeř rychlejší nebo pomalejší, změny v nastavení pohonné jednotky, změny v nastavení pohonné jednotky za účelem fungování systémů, změny v nastavení převodovky, informace o jednotlivých převodech převodovky (bude kontrolováno od GP Japonska), vyrovnávání SOC [state of charge - například úroveň baterií ERC] nebo změna výkonnosti, informace o nastavení toku paliva (jedinou výjimku by tvořila žádost od ředitelství závodu), informace o nutonosti šetření paliva, informace o tlaku v pneumatikách nebo teplotách (bude kontrolováno od GP Japonska), informace o nastavení diferenciálů, informace o startovních mapách spojených s pozicí spojky pro start závodu a pit stopy, informace o mapách spojky nebo nastavení, např. bod záběru, pálení gum před startem závodu, informace o vyvážení brzd nebo nastavení BBW [brake by wire], varování o opotřebení brzd nebo jejich teplotě (bude kontrolováno od GP Japonska), informace o volbě defaultních nastavení ovladačů (jiných než v případě jasně identifikovaného problému s vozem), odpovídat na jasně položené otázky jezdecem, jako např. "Používám dobrou výkonnovou mapu?" jakákoliv zpráva, která bude kódovaná
Povolené zprávy (ať už radiem nebo přes boxové tabule):
potvrzení toho, že zpráva od jezdce byla slyšet, detaily ohledně času na kolo nebo sektoru, detail času na kolo soupeře, rozdíly od protivníků během tréninků nebo závodů, "push hard", "push now", "you will be racing xx" a tak podobně ["zatlač", "zatlač teď", "budeš závodit s xx"], pomoc s výstrahami během provozu v tréninku nebo závodě, dávání informací o rozestupech mezi auty v kvalifikací tak, aby byl jezdec v lepší pozici pro čisté kolo, varování o defektu, informace o výběru gum pro další zastávku, informace o tom, kolik kol zvládl protivník na dané sadě gum během závodu, informace o specifikaci gum protivníka, indikace potenciálního problému s vozem protivníka během závodu, informace vztahující se k pravděpodobné strategii protivníka, žluté vlajky, modré vlajky, safety car a další výstrahy, informace o safety-car okně, informace o překročení limitů tratě jezdcem nebo protivníkem, např. netrefení šikany, výjezd z trati, časová penalizace atd., oznámení o povolení nebo zakázání DRS, řešení selhání DRS, informace o změně pozice předního křídla na další zastávce, informace o přenosu oleje, informace o dešti, oleji nebo troskách v určité zatáčce, informace o tom, kdy zajet do boxů, připomenutí kontroly bílé čáry, patníků, semaforů při vjezdu nebo výjezdu z boxů, připomenutí limitů trati, předání zprávy z ředitelství závodu, informace vztahující se k poškození vozu, informace o zbývajících kolech, informace od týmu ohledně výměny pozic s jiným jezdem, testovací sekvence informací během volných tréninků, např. aero mapy, informace o počasí, informace o nutnosti zajet do boxů a odstavit monopost
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.
Jenson Button ocenil Maxe Verstappena za to, jak dokáže dostat maximum z náročného vozu RB21. Podle něj je to důkaz výjimečného jezdeckého talentu, který Verstappena odlišuje od ostatních.
Pokud Max Verstappen přestoupí k Mercedesu, Carlos Sainz by mohl zamířit do Red Bullu. Na jeho místo ve Williamsu by pak přišel Kimi Antonelli.
Adrian Newey potvrdil, že se naplno ponořil do vývoje klíčových konstrukčních částí monopostu Aston Martin pro revoluční sezonu 2026. Legendární konstruktér se v těchto týdnech soustředí na architekturu vozu, která položí základy budoucí konkurenceschopnosti stáje v nové éře Formule 1.
Max Verstappen se těší na spolupráci s Laurentem Mekiesem, který od Velké ceny Belgie převezme roli nového šéfa týmu Red Bull. Verstappen věří, že Mekies přinese týmu novou energii a pomůže mu dosáhnout dalších úspěchů.
Dodavatel pneumatik testuje nový „mezistupeň“ mezi střední a tvrdou směsí, aby zkomplikoval strategické volby týmů. Nevyzpytatelné počasí ale může tento plán výrazně narušit.
Italský veterán F1 Riccardo Patrese rozvířil vody paddocku překvapivým prohlášením na adresu svého někdejšího šéfa z týmu Benetton. Jeho slova naznačují, že zákulisí tehdejších událostí možná nebylo tak průhledné, jak se dosud zdálo.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.