Daniel Ricciardo by byl rád, kdyby Red Bull začal uplatňovat v jeho prospěch týmovou režii, aby měl větší šanci na boj o mistrovský titul. Tým to však kvůli velké bodové ztrátě odmítá.
Poté, co v Monze opět předjet svého týmového kolegu Sebastiana Vettela a dojel na pátém místě, Ricciardo řekl: "Nad Sebem vedu o nějakých 60 bodů. Rád bych byl rychlejší vlastní zásluhou, abych nepotřeboval týmovou režii.
"Několik příštích okruhů pro nás ale bude perfektních, takže pokud budeme muset přijmout jakékoliv rozhodnutí, abychom s Mercedesy mohli bojovat o titul, pak si jsem jistý, že je přijmeme," věří mladý australský pilot.
Touto jistotou ale už neoplývá jeho šéf Christian Horner: "Zaostáváme o tolik, že to nestojí za to se do toho míchat. Necháme své jezdce závodit." Šest závodů před koncem ztrácí Ricciardo na lídra šampionátu Nica Rosberga z Mercedesu 72 bodů. Ve hře je sice ještě 175 bodů, německý tým má ale velký rychlostní náskok a nedá se očekávat, že by jeho piloti náhle přestali dojíždět na bodech.
Ricciardo, který pravidelně Vettela poráží, je sice outsiderem, vůz Red Bullu by ale mohl být Mercedesu na městském okruhu v Singapuru i v Suzuce s táhlými rychlými zatáčkami více než zdatným soupeřem. Za dva týdny mají na voze představit další novinky a očekávají, že tyto tratě jim budou sedět.
Daniel Ricciardo dokázal v Monze svého týmového kolegu Sebastiana Vettela opět předjet,Red Bull ale týmovou režii zatím nehodlá používat (foto: Red Bull Racing)
Bude to stačit na to, aby se dostali před zatím dominantní německý tým? A není už na zvrat trochu pozdě? "Dokud existuje matematická šance na titul, budeme bojovat," dodává optimisticky Ricciardo.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.