Závodní jezdci F1 byli varování, že způsob, jakým se Kimi Räikkönen vrátil na závodní dráhu ve VC Velké Británie, není dobrým vzorem. Kimi Räikkönen prý může být rád, že za svoji nehodu v Silverstone "neslíznul" ještě nějakou penalizaci.
Räikkönen nezvládl své Ferrari poté, co byl moc široký v nájezdu na rovinku Wellington Straight v prvním kole závodu. FIA se po přezkoumání dat rozhodla Fina dále nepenalizovat, protože podle telemetrie "mírně" zpomalil a na trať se pokusil vrátit způsobem, který ostatní jezdci očekávali. V Německu se však o tomto incidentu dále debatovalo.
Podle Autosportu se Räikkönenova nehoda probírala na jezdeckém briefingu na Hockenheimu, Charlie Whiting tam měl říci, že jezdec Ferrari může být rád, že nedostal nějakou penalizaci. Whiting jezdcům zdůraznil, že pilot je povinen se na trať vrátit bezpečným způsobem a Räikkönenův způsob návratu na trať za bezpečný rozhodně považovat nelze.
"V politice přístupu k posuzování tohoto prohřešku nic neměníme, standardní pravidla jsou sepsána. Jakýkoliv jezdec, který opustí trať, se smí vrátit, ale musí to provést bezpečně a bez vytěžení jakékoliv výhody. Podle mě se Kimi takto na trať nevrátil a měl si počínat obezřetněji," hodnotí situaci zpětně ředitel závodů.
Räikkönen si s návratem na trať v Británii hlavu nelámal, to se mu ale vymstilo (zdroj: Scuderia Ferrari)
"Všem jezdcům jsme připomněli, že když se vracejí na trať přes trávu, tak musí být opatrní. Zároveň ať také neočekávají trávníček jako na fotbalovém hřišti. To jednoduše není proveditelné." Räikkönen byl po nehodě se svodidly odražen zpět na trať, kde kolidoval s Felipem Massou na Williamsu. Poškozená svodidla poté způsobila vyvěšení červené vlajky.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.