Daniel Ricciardo z Red Bull nesouhlasí s tím, že by snem každého pilota bylo závodit za Ferrari, které momentálně figuruje až na 4. příčce v šampionátu konstruktérů.
Mladý Australský jezdec italská média po závodě v Německu pěkně zmrazil: když se jej novináři z La Gazzetta dello Sport zeptali, zda je závodění za Ferrari jeho vrcholným snem, odpověděl: "Abych byl upřímný, tak tohle je podle mě jenom klišé."
"Někteří jezdci mají určitě své sny, ale já si myslím, že se to souvisí s tím, že Ferrari milovali jejich rodiče kvůli jeho bohaté historii a kulturnímu dědictví," pokračuje pilot s italským jménem, s jehož výslovností občas opravuje i Angličany.
"Mé italské DNA se rozhodně projevuje v jídle. Miluji italská jídla, zejména když tvrdě trénuji a můžu se pořádně najíst," vysvětluje s úsměvem Ricciardo, který si místo touhy jezdit za stáj z Maranella ve velkém stylu užívá svou první sezóny s mistrovským Red Bullem.
Po 10 závodech je třetí za oběma jezdci Mercedesu, přičemž překvapivě předčí i úřadujícího mistra světa a svého týmového kolegu Sebastiana Vettela. "Doufal jsem v rok, jako je tento. Věděl jsem, že jestli budu dělat všechno správně, pak můžu se Sebastianem rovnocenně bojovat. Myslím, že jsem ročník začal dobře, cílem tedy je pokračovat v tom, co dělám."
Že je jízda za Ferrari snem všech pilotů? (foto: Red Bull Racing)
Současnou Formuli 1 si na rozdíl od mnoha kritiků užívá: "Nemůžete se zavděčit všem. Pokud někomu přijde nudná, musíte to pochopit. Ale já si myslím, že to je opravdu hezký a vzrušující sport, a rád pozoruji nadšení fanoušků během velkých cen."
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.