Daniel Ricciardo je přesvědčen, že se Red Bull vrátí na nejvyšší příčky. A myslí si, že jsou nejlepším týmem za Mercedesem.
Australan v Rakousku skončil na osmém místě. O tomto víkendu se pojede Velká cena Velké Británie a i přes problémy Red Bulu před dvěma týdny očekává Ricciardo posun na lepší příčky.Po prozkoumání problémů s nízkou rychlostí Ricciardo nastínil, že by rakouský tým mohl mít vyšší cíle než v Spielbergu. "Rozhodně doufám, že ano. V Rakousku jsme neměli dobré auto. Ztratili jsme čas na rovinkách, ale také v rychlých zatáčkách jsme neměli dobrý čas. Myslím, že víme, jak se máme dál zlepšovat. Můžeme mít silný balík, který máme obvykle na vysokorychlostních tratích. V Silverstone se určitě můžeme přiblížit ostatním týmům za Mercedesem.""Všechno jde dobře, myslím, že bychom měli být těmi, kdo stojí za Mercedesem. Myslím, že bude i nadále nejrychlejší, ale pokud se nám podaří dostat se do rozmezí kolem 0,2 nebo 0,3, bude to skvělé," naznačuje jezdec Red Bullu.
Daniel Ricciardo doufá v lepší závod v Silverstonu ( foto: Red Bull Racing)
Ricciardo prozradil, že horké teploty dělaly potíže jeho týmu v Rakousku, když se snažili dostat pneumatiky do optimální pracovní teploty. "Teploty se změnily přes víkend hodně a myslím, že od pátku do neděle bylo postupně tepleji. Teplotní změny měly dopad na trať, pneumatiky a výkonnost vozu. Bohužel byly naše pneumatiky mimo ideální provozní rámec," dodal Ricciardo.
David Coulthard upozornil, že rivalita mezi týmovými kolegy může posouvat jezdce vpřed, ale zároveň ohrožovat spolupráci a výsledky týmu. Podle něj nejlepší jezdci dokážou soupeřit naplno, aniž by si zbytečně komplikovali práci navzájem.
Carlos Sainz je přesvědčený, že jeho přestup z Ferrari do Williamsu pro sezonu 2025 byl správný, ačkoli start u nového týmu byl náročný.
Helmut Marko z Red Bullu potvrdil, že budoucnost Yukiho Tsunody pro sezonu 2026 zatím není jasná a konečné rozhodnutí ohledně jeho místa v týmu padne až po letní přestávce, přičemž vedení pečlivě zvažuje všechny možnosti.
Oscar Piastri, mladý talent McLarenu, se dočká v roce 2026 vlastního vyhlídkového ochozu na hlavní rovince okruhu Albert Park. Tým tak chce oslavit jeho rostoucí význam a poskytnout fanouškům jedinečný zážitek sledovat jeho závody z bezprostřední blízkosti.
Ralf Schumacher kritizoval Lewisa Hamiltona za „divadelní“ gesta na okruhu. Podle něj se Hamilton pomalu adaptuje na podmínky ve Ferrari.
Max Verstappen přijímá pokles formy Red Bullu a soustředí se na učení s aktuálním vozem. Jeho cílem je být připraven na technické změny v roce 2026.
Na Esports World Cupu v Rijádu zavzpomínal Lando Norris na své dětství plné motorek, které formovalo jeho závodnické schopnosti. Britský pilot McLarenu přiznal, že právě tyto zkušenosti ho naučily odvaze, soustředění a soutěživému duchu, který dnes uplatňuje ve Formuli 1.
Nico Hülkenberg i Gabriel Bortoleto vyzdvihli výrazný pokrok týmu Kick Sauber v sezoně 2025, který jim dodává sebevědomí před nadcházející proměnou v Audi.
Formule 1 se připravuje na zásadní obrat v technických pravidlech, která vstoupí v platnost už příští rok.
Sebastian Vettel, čtyřnásobný mistr světa, zůstává skeptický k plánovaným pravidlům Formule 1 pro rok 2026. Podle něj není jisté, zda nová éra skutečně přinese atraktivnější a vyrovnanější závodění, jak si vedení šampionátu slibuje.
Max Verstappen připouští, že Red Bull po ztrátě dominance prochází lehkou přestavbou. Podle něj nejde o krizi, ale o přirozenou reakci na to, že soupeři stáhli náskok.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.