Moniša Kaltenbornová tvrdí, že tým Sauber neviní ze své situace motory Ferrari i přes jejich nedostatky v porovnání s motory Mercedes.
Šéf týmu Red Bull Christian Horner se po závodě, ve kterém jasně dominovaly vozy s motory od Mercedesu, a Alonso skončil pátý s motorem Ferrari, chrlil kritiku na motory Renault. Vozy Sauber v letošních závodech nejsou konkurenceschopné a dokonce zatím nezískaly ani jeden bod. Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu Sauber přesto prohlašuje, že nepřesvědčivé výkony zatím nezpůsobily žádné napětí ve vztazích s Ferrari. „S Ferrari jsme vždy měli a stále máme dobrý vztah,“ říká Kaltenbornová. „Prošli jsme si spolu hodně, byli jsme spolu v dobrých i zlých časech. V současnosti existuje v F1 skvělá pohonná jednotka, která poskytuje výhodu těm týmům, které ji používají a v letošní sezoně dominují. My tu výhodu nemáme, ale věřím, že se ve Ferrari snaží všemi způsoby o zlepšení a brzy se dostaví výsledky. Než to přijde, musíme se snažit i my, potřebujeme se zlepšit ve všech oblastech.“ Kaltenbornová doufá, že letní pauza může týmu pomoci v úsilí.„Doufám, že zaznamenáme pokrok už v červenci. Možná že až po letní pauze si řekneme, že jsme opět ve hře. Musíme zvážit také fakt, že zvýšené investice v letošním roce můžou chybět v tom následujícím. Výhodou v porovnání s loňskou sezonou je, že v té příští nebude tolik převratných změn v pravidlech. Takže doufám, že práce, kterou děláme v současnosti, se vyplatí i v příštím roce.“
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.