Moniša Kaltenbornová tvrdí, že tým Sauber neviní ze své situace motory Ferrari i přes jejich nedostatky v porovnání s motory Mercedes.
Šéf týmu Red Bull Christian Horner se po závodě, ve kterém jasně dominovaly vozy s motory od Mercedesu, a Alonso skončil pátý s motorem Ferrari, chrlil kritiku na motory Renault. Vozy Sauber v letošních závodech nejsou konkurenceschopné a dokonce zatím nezískaly ani jeden bod. Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu Sauber přesto prohlašuje, že nepřesvědčivé výkony zatím nezpůsobily žádné napětí ve vztazích s Ferrari. „S Ferrari jsme vždy měli a stále máme dobrý vztah,“ říká Kaltenbornová. „Prošli jsme si spolu hodně, byli jsme spolu v dobrých i zlých časech. V současnosti existuje v F1 skvělá pohonná jednotka, která poskytuje výhodu těm týmům, které ji používají a v letošní sezoně dominují. My tu výhodu nemáme, ale věřím, že se ve Ferrari snaží všemi způsoby o zlepšení a brzy se dostaví výsledky. Než to přijde, musíme se snažit i my, potřebujeme se zlepšit ve všech oblastech.“ Kaltenbornová doufá, že letní pauza může týmu pomoci v úsilí.„Doufám, že zaznamenáme pokrok už v červenci. Možná že až po letní pauze si řekneme, že jsme opět ve hře. Musíme zvážit také fakt, že zvýšené investice v letošním roce můžou chybět v tom následujícím. Výhodou v porovnání s loňskou sezonou je, že v té příští nebude tolik převratných změn v pravidlech. Takže doufám, že práce, kterou děláme v současnosti, se vyplatí i v příštím roce.“
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.