Moniša Kaltenbornová tvrdí, že tým Sauber neviní ze své situace motory Ferrari i přes jejich nedostatky v porovnání s motory Mercedes.
Šéf týmu Red Bull Christian Horner se po závodě, ve kterém jasně dominovaly vozy s motory od Mercedesu, a Alonso skončil pátý s motorem Ferrari, chrlil kritiku na motory Renault. Vozy Sauber v letošních závodech nejsou konkurenceschopné a dokonce zatím nezískaly ani jeden bod. Moniša Kaltenbornová, šéfka týmu Sauber přesto prohlašuje, že nepřesvědčivé výkony zatím nezpůsobily žádné napětí ve vztazích s Ferrari. „S Ferrari jsme vždy měli a stále máme dobrý vztah,“ říká Kaltenbornová. „Prošli jsme si spolu hodně, byli jsme spolu v dobrých i zlých časech. V současnosti existuje v F1 skvělá pohonná jednotka, která poskytuje výhodu těm týmům, které ji používají a v letošní sezoně dominují. My tu výhodu nemáme, ale věřím, že se ve Ferrari snaží všemi způsoby o zlepšení a brzy se dostaví výsledky. Než to přijde, musíme se snažit i my, potřebujeme se zlepšit ve všech oblastech.“ Kaltenbornová doufá, že letní pauza může týmu pomoci v úsilí.„Doufám, že zaznamenáme pokrok už v červenci. Možná že až po letní pauze si řekneme, že jsme opět ve hře. Musíme zvážit také fakt, že zvýšené investice v letošním roce můžou chybět v tom následujícím. Výhodou v porovnání s loňskou sezonou je, že v té příští nebude tolik převratných změn v pravidlech. Takže doufám, že práce, kterou děláme v současnosti, se vyplatí i v příštím roce.“
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.
Podobně jako Michael Schumacher u Mercedesu, i Lewis Hamilton naráží na limity, když jeho styl jízdy nesedí s nastavením vozu Ferrari. Bez dokonalé harmonie mezi jezdcem a monopostem se jeho výkon nedostává na maximální úroveň.
Šéf Mercedesu Toto Wolff věří, že Valtteri Bottas si návrat do Formule 1 zaslouží. Finský závodník se přitom objevuje v souvislosti s týmem Cadillac F1 před jejich debutem v sezóně 2026.
Jonathan Wheatley prohlásil, že tlak spojený s rolí šéfa továrního týmu Audi promění v něco pozitivního. Kick Sauber se mezitím připravuje na přerod v roce 2026.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.