Světová rada Motorsportu potvrdila na svém zasedání v Mnichově nová pravidla pro F1 od roku 2015. Některé předpovědi se splnily, mezi nimi schválení pravidla o pevném opakovaném startu po výjezdu bezpečnostního vozu v průběhu závodu.
Změny pravidel F1 pro následující sezonuPoslední datum, ke kterému je možné měnit pravidla bez jednomyslného souhlasu všech týmů, se posouvá z 30. června na 1. březen (platí od roku 2015).
Pohonné jednotky- Počet motorů, které může použít jeden jezdec v průběhu jedné sezony - 4. Když bude v sezoně víc než 20 závodů, počet motorů k dispozici se zvyšuje na 5.- Trestem za úplnou výměnu pohonné jednotky bude start z konce startovního roštu, ne z boxové uličky.
Aerodynamické testy- Týdně mohou týmy strávit v aerodynamickém tunelu 65 hodin.- Aerodynamický tunel bude moct být zapnut 25 hodin týdně.- Při počítačové simulaci proudění kapalin (CFD - Computational Fluid Dynamics) budou moci týmy využít 25 teraFLOPS týdně.- Týmy mohou použít v jedné sezoně jen jeden aerodynamický tunel.
Testování na okruzích- Uskuteční se tři čtyřdenní předsezonní testy, v roce 2015 všechny v Evropě (v současnosti mohou týmy testovat i mimo Evropu). V roce 2016 se uskuteční jen dvě čtyřdenní předsezonní testování.- V průběhu sezony se uskuteční dvě dvoudenní testování v Evropě. Polovina musí být vyhrazena pro mladé jezdce.
Omezení vstupu na uzavřené parkoviště závodních vozůZákaz vstupu do uzavřeného parkoviště závodních vozů bude platit už od začátku třetího volného tréninku (v současnosti platí zákaz od začátku kvalifikace).
Kola a pneumatikyZákaz termoobalů na pneumatiky nebude platit v roce 2015. O zákazu se bude znovu diskutovat v budoucnosti, jestli se zvětší průměr kol a pneumatik.
Omezení práce týmového personáluV roce 2015 se v pátek nebude na vozech pracovat 7 hodin a od roku 2016 8 hodin.
Restart po jízdě za bezpečnostním vozemRestart po jízdě za bezpečnostním vozem bude pevný, ze startovního roštu. Pravidlo se neuplatní, když bezpečnostní vůz vyjede na okruh do dvou kol od startu/restartu, nebo když do konce závodu bude zbývat méně než pět kol.
Některé technické změny pro rok 2015- Série pravidel pro přední části vozů, která zabezpečí větší bezpečnost a poskytne tmýmům možnost estetičtějšího řešení vzhledu přední části.- Nové normy, které zabezpečí, aby se brzdové kotouče otáčely stejnou rychlostí jako kola. - Zdvojený systém uchycení a upevnění kola je povinný.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.