Gerhard Berger bývalý pilot Ferrari se domnívá, že italský tým nemá takovou technickou sílu, jakou má jeho německý rival. Po letech si znovu vyzkoušel pilotování závodního vozu F1.
Gerhard Berger si před několika týdny zajezdil na Red Bull Ringu, kde usedl do Red Bullu RB8 a své bývalé Ferrari dal na zkoušku Sebastianovi Vettelovi. S německým závodníkem se dobře zná, v minulosti ho vedl v Toro Rosso. Minimálně jednu věc mají společnou - oba jsou bez manažera.
Berger se vyjadřuje k současné situaci ve stáji Ferrari. Tým patří mezi legendy, ale teď se mu nedaří. "Nevím, co by měl dělat současný šéf týmu Marco Mattiacci nebo prezident Luca di Montezemolo. Možná se objeví někdo jiný, který má více zkušeností a vyzná se v závodech. Pokud budete pracovat pro Ferrari, musíte se vzdát současného života a pracovat dvacet hodin denně - to je jediná cesta k úspěchu.
“Pokud budeme hovořit o Mercedesu, je to obrovský koncern. Všechny své zdroje investoval do technicky náročných pravidel. Tým má velmi dobré auto a dva špičkové jezdce Nica Rosberga a Lewise Hamiltona. Proti tomu Ferrari neodvedlo dobrou práci a nemají takové technické vybavení jako Mercedes.“ pokračuje Berger v rozhovoru pro Bild.de.
“Formule 1 bude pracovat nejlépe tehdy, když má na obchodní straně silného muže jako je Bernie Ecclestone a na straně FIA Jeana Todta. Nejlepší by bylo, kdyby spolu navzájem spolupracovali.“ Nová pravidla jsou podle rodáka z Worglu přísnější. "Protože jsou technicky náročná, závody jsou velmi drahé,“ řekl Berger.
Malé týmy jsou na tom dnes nejhůře. Jejich rozpočty nejsou tak velké jako u velkých týmů, a proto si musí najímat platící jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.