Mladý Daniel Ricciardo tvrdí, že nikdy nepochyboval o tom, zda bude mít na mistra světa Sebastiana Vettela, pokud Red Bull postaví rychlé auto.
Ricciardo letos podává ve své první sezóně s Red Bullem po boku čtyřnásobného mistra světa vynikající výkony. V dosavadních šesti kvalifikacích byl pětkrát rychlejší, průměrně o 0,47 sekundy. Před Vettelem je i v šampionátu jezdců - nasbíral o devět bodů více a patří mu čtvrtá příčka.
"Opravdu jsem neměl žádné přesné představy o tom, jak to půjde, jaké výsledky v závodech budu dosahovat či jaké bude kvalifikační skóre. Věděl jsem ale, že mám určitý talent a samozřejmě ve Formuli 1 už i trochu zkušeností," říká Ricciardo.
"Cítím, že stále rostu a že se zlepšuji také jako jezdec, takže jsem věděl, že když půjdu do nové sezóny a tým za mnou bude stát, tak půjde o novou příležitost, kdy bych měl mít na to bojovat se Sebem," věřil si mladý Australan.
Je spokojený s tím, že může rychle vracet Red Bullu jeho důvěru poté, co si ho vytáhl z týmu Toro Rosso: "Jestli jsem si myslel, že to půjde, řekněme tak dobře, jako nyní? Nevím. Ale věděl jsem, že když budu mít vše pod sebou, pak budu schopen získávat výsledky. Naštěstí to tým minulé záři viděl... takže to jde dobře."
Minulý týden dojel Daniel Ricciardo v Monaku na třetím místě - hnedza oběma Mercedesy (foto: Red Bull Racing)
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.