Podle Gerharda Bergera je Sebastian Vettel unavený ze čtyř titulů v jedné řadě a frustrovaný ze svého vozu.
Gerhard Berger, bývalý jezdec Ferrari a McLarenu zná Sebastiana Vettela velmi dobře ještě z doby, kdy mu poskytl v Toro Rosso místo jezdce. V této sezoně má Vettel na svém monopostu číslo 1, ale bojuje i s tempem týmového kolegy Daniela Ricciarda.
„Ricciardo si zaslouží gratulaci,“ vyhlásil Berger. „Odvádí skvělou práci hned od začátku, to je něco, co se neočekávalo.“ Ricciardo může podle Bergera vynikat i kvůli Vettelovi. „Nesmíme zapomenout, že Vettel získal čtyři tituly mistra světa za sebou. Po čtyřech letech závodění pod takovým tlakem se u něho objevila únava, která může ovlivňovat jeho výkony.
Čtyřikrát vyhrál všechno a pak dostal vůz, o kterém ví, že v něm nemůže zvítězit kvůli pohonné jednotce. Je velmi těžké se s tím vyrovnat. Ricciarda potěší každé pódiové umístění. Vettel se ale nezajímá o třetí místa, on chce titul.“
Red Bull s Vettelem jsou poslední dobou rychlejší, ale Berger pochybuje, že budou letos ohrožovat Mercedes. Na vině je podle něho zejména Renault. „Mercedes měl dobrý motor už léta, Red Bull to kompenzoval Vettelem a aerodynamikou. Když se chce Renault chytit, bude muset změnit rozpočet a personál. Nezapomínejte, jaké zdroje má Mercedes.“
McLaren s monopostem MCL39 si získává pozornost výjimečně šetrným zacházením s pneumatikami, obzvlášť v průběhu závodů, což naplno potvrdil i výkon v Miami. Za tímto náskokem může stát chytrý systém chlazení brzd.
Před 75 lety odstartoval na trati v Silverstone první závod mistrovství světa Formule 1, který se stal symbolem poválečné obnovy a začátkem nové éry motorsportu. Alfa Romeo tehdy ovládla stupně vítězů a zrodil se fenomén, který dodnes fascinuje miliony fanoušků po celém světě.
Toto Wolff je přesvědčen, že Lewis Hamilton neztratil své schopnosti, i když se zatím ve Ferrari trápí.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari provází zatím rozpačitý začátek, jelikož vůz týmu neodpovídá jeho jezdeckému stylu. Podle analytika Jolyona Palmera spočívá problém v samotném konceptu monopostu, nikoliv ve strategii nebo týmu.
Formule 1 zveřejnila finální trailer k chystanému filmu s Bradem Pittem v hlavní roli, který se odehrává v prostředí špičkového motorsportu a sleduje návrat bývalého pilota do závodního světa. Snímek slibuje napětí, rivalitu i autentické záběry ze skutečných F1 okruhů.
Šéf Williamsu James Vowles věří, že Formule 1 je blízko příchodu nové americké hvězdy. Podle něj mají Spojené státy čím dál větší vliv na sport jak komerčně, tak z pohledu jezdeckého talentu.
Martin Brundle se zaměřil na to, jak Max Verstappen závodí proti Landu Norrisovi a Oscaru Piastrim. Podle něj je v těchto duelech patrný vzájemný respekt i promyšlenější strategie než vůči jiným soupeřům.
Christian Horner se domnívá, že nové motorové regule pro příští sezónu přinesou Mercedesu výrazné výzvy, a podobný pohled sdílí i řada dalších v paddocku. Jeho názor podpořil i Ford, který očekává, že změny zásadně ovlivní výkonnost týmů.
Mick Schumacher nadále usiluje o návrat do Formule 1 a do své blízkosti přizval zkušeného poradce Dirka Müllera. Ten věří, že Schumacher je dnes mentálně i jezdecky dál než při svém debutu a má šanci znovu prorazit.
Liam Lawson hodnotí svůj start do sezóny 2025 jako slabý, když po čtyřech závodech stále nemá žádné body, přičemž technické problémy a penalizace mu ztěžují šance na lepší umístění. I přesto zůstává optimistický a věří, že s vyhnutím se dalším chybám a zlepšením stability na trati přijdou lepší výsledky.
Lewis Hamilton dojel v Miami až osmý a jeho závod poznamenaly napjaté rádiové výměny i nejistota v taktice. Podle novináře Ferreta však vztahy ve Ferrari zůstávají harmonické a napětí mezi jezdci je přirozené vzhledem k jejich ambicím.
Lewis Hamilton čelí kritice za své rádiové komentáře během Velké ceny Miami, které rozladily tým Ferrari i veřejnost. Podle bývalého pilota F1 Ralfa Schumachera měl britský jezdec projevit více pokory a omluvit se, místo aby vše shazoval na sarkasmus.