Podle Gerharda Bergera je Sebastian Vettel unavený ze čtyř titulů v jedné řadě a frustrovaný ze svého vozu.
Gerhard Berger, bývalý jezdec Ferrari a McLarenu zná Sebastiana Vettela velmi dobře ještě z doby, kdy mu poskytl v Toro Rosso místo jezdce. V této sezoně má Vettel na svém monopostu číslo 1, ale bojuje i s tempem týmového kolegy Daniela Ricciarda.
„Ricciardo si zaslouží gratulaci,“ vyhlásil Berger. „Odvádí skvělou práci hned od začátku, to je něco, co se neočekávalo.“ Ricciardo může podle Bergera vynikat i kvůli Vettelovi. „Nesmíme zapomenout, že Vettel získal čtyři tituly mistra světa za sebou. Po čtyřech letech závodění pod takovým tlakem se u něho objevila únava, která může ovlivňovat jeho výkony.
Čtyřikrát vyhrál všechno a pak dostal vůz, o kterém ví, že v něm nemůže zvítězit kvůli pohonné jednotce. Je velmi těžké se s tím vyrovnat. Ricciarda potěší každé pódiové umístění. Vettel se ale nezajímá o třetí místa, on chce titul.“
Red Bull s Vettelem jsou poslední dobou rychlejší, ale Berger pochybuje, že budou letos ohrožovat Mercedes. Na vině je podle něho zejména Renault. „Mercedes měl dobrý motor už léta, Red Bull to kompenzoval Vettelem a aerodynamikou. Když se chce Renault chytit, bude muset změnit rozpočet a personál. Nezapomínejte, jaké zdroje má Mercedes.“
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.