Daniel Ricciardo věří, že Sebastian Vettel ještě letos ukáže, co umí. Sám si prý díky svým výkonům vysloužil respekt týmu.
Helmut Marko se nechal slyšet, že očekával delší adaptaci Daniela Ricciarda v týmu a že mu bude trvat déle, než porazí čtyřnásobného mistra světa, Sebastiana Vettela. Australan však dokázal svého týmového kolegu porážet v kvalifikacích již od začátku sezóny a v posledním závodě viděl cílovou čáru o více než 20s dříve. Věří proto, že si nyní vysloužil respekt týmu.
"Neříkám, že by mi předtím nevěřili, ale nyní jsem získal dobré výsledky, to mi dodalo sebevědomí a moje zpětná vazba je mnohem přesnější. Myslím, že mají víc důvodů mi důvěřovat," uvedl. Je s RB10 spokojenější a dokáže lépe pracovat s pneumatikami než Vettel.
Podle Ricciarda je však příliš brzy na to, dělat nějaké závěry a nedomnívá se, že by byl najednou týmovou jedničkou. "Dalo by se říci, že jsme na tom stejně. Je brzy na to, aby tým řekl - ty jsi jednička, budeme poslouchat tebe, ne toho druhého. Možná kdyby to takto bylo až do srpna, potom se všechno může změnit, ale teď je příliš brzy," okomentoval situaci.
"Seb je mnohem zkušenější a stále přináší dobrou zpětnou vazbu. Abych pravdu řekl, stále se učím. Věci se pro mě vyvíjejí dobře a jsem za to rád, ale Seb je, ať už v nejlepším autě či nikoliv, čtyřnásobný mistr světa. Abyste toho docílil, musíte být jedinečný. Tečka. Chce to velký talent."
Týmové souboje a příkazy u Red Bullu nejsou nic nového (foto: Red Bull Racing)
Podle něj ještě letos Vettel neřekl poslední slovo. "Myslím, že si zvykne i kdybychom se nedostali na stejnou rychlost, jakou má Mercedes. On to zvládne a věřím, že bude brzy na rychlosti čtyřnásobného šampiona." Sám se hodlá také zlepšovat. Cílem rakouského týmu je prý nyní především zmenšení ztráty na Mercedes.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.