Organizátor závodu, Zayed Al Zayani, prohlásil, že jeho závod zůstane v dohledné budoucnosti nočním.
Na okruhu byla nainstalována světla v rámci oslav 10. výročí existence trati a u této příležitosti se zdejší závod Formule 1 odjede kompletně za tmy. Zayed Al Zayani však prohlásil, že změna startovního času ze 3 na 6 hodin odpoledne místního času má pozitivní efekt na prodej vstupenek na Grand Prix.
Podle něj je také z ekonomického pohledu logické, že se zde bude dále pokračovat pod umělým osvětlením v dalších letech, z důvodu enormních finančních částek, které byly na zajištění osvětlení okruhu vynaloženy. "Nebylo by moudré mít noční závod jenom jednorázově a pak se vrátit k původnímu formátu," řekl Al Zayani.
V Bahrajnu a okolních státech je neděle pracovní den, což mělo negativní vliv na prodej vstupenek. Lidé si nechtěli, nebo nemohli, v práci vzít volno. Pozdější start ale prodeje zvedl. "Start v 6 hodin dává lidem příležitost jít do práce a po jejím skončení dojet sem na okruh a sledovat závod."
Bahrajnská noční podívaná nás čeká i v dalších letech
"Můžeme tak zaujmout saudský trh, který je v Perském zálivu tím největším. Lidé díky přesunu času mají možnost dojet k nám podívat se na závod," shrnul všechna pozitiva Zayed.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.