Sebastian Vettel odstartuje až z páté řady spolu s Alonsem, kterému se nedařilo. Williamsy se pomalu zlepšují, kromě čtvrtého Bottase to potvrzuje Massa svým osmým místem.
První část kvalifikaceV Bahrajnu zapadá slunce a začíná kvalifikace. Povrch vozovky je suchý, jezdci pomalu vyjíždľjí na trať, jako první Gutiérrez. Kromě Grosjeana mají všicni jezdci pneumatiky se středně tvrdou směsí. Gutiérrez stanovuje základní čas - 1:38,521 min. Pérez je rychlejší - 1:37,953 min, ale do čela jde Hülkenberg - 1:36,883 min. Za ním jsou Grosjean, Kvjat, Pérez, Vergne a Gutiérrez.
Ricciardo v porovnání s třetím volným tréninkem přidal, jde na první místo - 1:36,676 min. Alonso je druhý, ale Mercedesy vjely do měřeného kola. Hamilton je první - 1:35,323 min, za ním je Rosberg, ztrácí 116 tisícin sekundy. Třetí Ricciardo má na Rosberga ztrátu víc než 1,2 sekundy.
Vettel zajel sedmý nejrychlejší čas, pořadí je: Hamilton, Rosberg, Ricciardo, Alonso, Hülkenberg, Button, Vettel, Grosjean, Magnussen, Kvjat. Williamsy jsou stále v boxech, jako jediné nemají na svém kontě žádný čas. Mezitím Gutiérrez na třetím místě - 1:36,567 min. Räikkönen zatím na čtrnáctém místě.
Williamsy vyjely na trať s pneumatikami s měkkou směsí. Bottas proletěl okruhem za 1:34,934 min a jde na první místo. Hülkenberg je rychlejší - 1:34,874 min. Massa jde na třetí místo, po chvíli ho vystřídal Pérez. Vettel na měkké směsi zajel sedmý nejrychlejší čas. Räikkönen jde na páté místo, Kvjat na sedmé. Alonso se řadí na šestou a Magnussen na s edmou pozici.
Pořadí první části kvalifikace: Hülkenberg, Bottas, Pérez, Massa, Räikkönen, Alonso, Magnussen, Hamilton, Kvjat, Rosberg, Vettel, Button, Vergne, Ricciardo, Gutiérrez, Grosjean
Do druhé části kvalifikace nepostupují: Maldonado, Sutil, Kobajaši, Bianchi, Ericsson, Chilton.
Druhá část kvalifikacePrvním, kdo jede měřené kolo, je Nico Hülkenberg - 1:35,682 min. Za ním se řadí Massa a Bottas. Räikkönen jde na první místo, Hamilton ho tam dlouho nenechal - 1:33,872 min, druhý je Ricciardo. Za ním jsou Alonso a Räikkönen. Rosberg jde před Hamiltona - 1:33,708. Čtvrtý Alonso ztrácí jednu sekundu na první místo. Button je o devět tisícin sekundy rychlejší než Alonso a jde na čtvrté místo.
Pět minut před koncem druhé části je pořadí: Rosberg, Hamilton, Ricciardo, Button, Alonso, Magnussen, Räikkönen, Hülkenberg, Kvjat, Massa, Pérez, Bottas, Vergne, Guttiérez. Vettel se na měkké směsi snažil, stačilo to na osmé místo - 1:34,985 min. Bottas jde na šesté místo, Massa na sedmé. Lotusům se stále nedaří, Grosjean jen na črtnáctém místě. Vettel jede do boxů, do třetí části nepostupuje.
Pořadí druhé části kvalifikace: Rosberg, Hamilton, Ricciardo, Button, Alonso, Pérez, Bottas, Massa, Magnussen, Räikkönen.
Do třetí části kvalifikace nepostupují: Vettel, Hülkenberg, Kvjat, Vergne, Gutiérrez, Grosjean.
Třetí část kvalifikaceDaniel Ricciardo bojuje v poslední části, ale na startu nebude v první desítce, protože po minulém závodu dostal trest ztráty deseti míst na startu Velké ceny Bahrajnu. Mezi deseti jezdci ve třetí části kvalifikace je sedm, kterých vozy používají motory Mercedes, zastoupeny jsou ještě dva motory Ferrari a jeden motor Renault.
Bottas zajel první měřené kolo - 1:34,247 min. Massa je o tři desetiny sekundy za ním. Pérez jde na druhé místo, Rosberg na první - 1:33,185 min. Hamilton ztrácí na Rosberga necelé tři desetiny sekundy. Alonso jen na osmém místě, je před ním i Magnussen. Buton jde na šesté místo. Aktuání pořadí je: Rosberg, Hamilton, Bottas, Pérez, Massa, Button, Ricciardo, Magnussen, Alonso. Räikkönenje zatím bez času.
Räikkönen jde na pátou pozici, Ricciardo na třetí, Button na sedmou, Alonso až na devátou, ještě šel před něj i Magnussen.
Konečné pořadí: Rosberg, Hamilton, Ricciardo, Bottas, Pérez, Räikkönen, Button, Massa, Magnussen, Alonso.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.