Jezdci se od FIA dozvěděli, že se přes noc budou měnit obrubníky v zatáčce číslo 4 na okruhu Sakhir v Bahrajnu.
Jedná se o obrubník, na kterém měli problémy během pátečních tréninků Kimi Räikkönen s Ferrari i Pastor Maldonado s Lotusem. Oba piloti zaznamenali poškození na svých vozech poté, co se s ním dostali do vzduchu, když na výjezdu ze 4. zatáčky najeli zeširoka na obrubník.
Diskuze o obrubníku pak převládaly na jednání jezdců s Charliem Whitingem po skončení večerního testu. Několik jezdců si stěžovalo na design obrubníku a Kimi Räikkönen měl prohlásit, že není s dosavadním řešením spokojen.
Podle zpráv Autosportu se nakonec měli jezdci s vedením závodu dohodnout na provedení změn. Maldonado po svém incidentu řekl, že je zřejmé, že si jezdci nemohou dovolit přes tento obrubník jezdit vůbec - riskovali by tak poškození auta. "Dostal jsem pořádnou ránu!" říká Venezuelan, který doufá v první dojetí do cíle toho roku.
Také Maldonado, stejně jako Räikkönen (foto najdete ve zpravodajství z druhého tréninku), dnes testoval aerodynamiku vozu i ve vzduchu
"Zničil jsem podlahu na svém autě. Musel jsem kvůli tomu zastavit na 10 nebo 15 minut během tréninku. Možná jsem vyjel na špatné místo, ale rána mě vymrštila docela vysoko. Tomuto obrubníku se musíme vyhnout!"
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.