Jezdci se od FIA dozvěděli, že se přes noc budou měnit obrubníky v zatáčce číslo 4 na okruhu Sakhir v Bahrajnu.
Jedná se o obrubník, na kterém měli problémy během pátečních tréninků Kimi Räikkönen s Ferrari i Pastor Maldonado s Lotusem. Oba piloti zaznamenali poškození na svých vozech poté, co se s ním dostali do vzduchu, když na výjezdu ze 4. zatáčky najeli zeširoka na obrubník.
Diskuze o obrubníku pak převládaly na jednání jezdců s Charliem Whitingem po skončení večerního testu. Několik jezdců si stěžovalo na design obrubníku a Kimi Räikkönen měl prohlásit, že není s dosavadním řešením spokojen.
Podle zpráv Autosportu se nakonec měli jezdci s vedením závodu dohodnout na provedení změn. Maldonado po svém incidentu řekl, že je zřejmé, že si jezdci nemohou dovolit přes tento obrubník jezdit vůbec - riskovali by tak poškození auta. "Dostal jsem pořádnou ránu!" říká Venezuelan, který doufá v první dojetí do cíle toho roku.
Také Maldonado, stejně jako Räikkönen (foto najdete ve zpravodajství z druhého tréninku), dnes testoval aerodynamiku vozu i ve vzduchu
"Zničil jsem podlahu na svém autě. Musel jsem kvůli tomu zastavit na 10 nebo 15 minut během tréninku. Možná jsem vyjel na špatné místo, ale rána mě vymrštila docela vysoko. Tomuto obrubníku se musíme vyhnout!"
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.