Christian Horner, šéf týmu Red Bull, se nechal slyšet, že pro Australana bude působivý výkon v první VC za Red Bull Racing ve zbytku sezony znamenat významnou vzpruhu.
Daniel Ricciardo dokázal dojet na druhém místě, avšak po závodu byl sportovními komisaři diskvalifikován. Mladý Australan přitom za celý víkend neudělal jedinou chybu. "Myslím, že by mu měl tento výkon posloužit jako ohromná vzpruha. Tento výkon byl z jeho strany neskutečně působivý. Tlak v domácím závodu před plnými tribunami byl ohromný, navíc šlo o první závod v novém týmu.
Když závodíte uprostřed pole, tak na Vás není upřena taková pozornost jako když jste na čele. Pro Daniela to byl perfektní víkend. Nejvíce mě zaujala jeho komunikace v autě, byl velmi klidný a v pohodě. Bojoval o druhé místo a přitom se v rádiu nezdálo, že by se ani trošku zapotil. Velmi silně mi to připomínalo Sebastiana, což je opravdu povzbudivé," říká Christian Horner.
Na otázku, proč rozdíl mezi vozy Ricciarda a Magnussena v závěru závodu vymizel, odpověděl: "Myslím, že McLaren použil všechnu sílu motoru a všech jednotek, ale po chvíli musel pochopitelně lehce zvolnit kvůli palivu. V otázce paliva mi to trošku připomíná Poker. My jsme si chtěli být jistí, že ho budeme mít dost i pro případ, že by se na konci závodu objevil nějaký souboj."
Závod měl pro nováčka v mistrovském týmu spíše poklidný průběh, avšak před startem tomu tak nebylo: "Bylo to pozoruhodné, bez jakýchkoliv potíží. Drama jsme ale zažili již před startem, když odjel z garáže, tak nefungovalo turbo. Auto jsme museli restartovat a naštěstí pohonná jednotka přišla znovu k sobě.
Vyrostl skrze Juniorský program Red Bullu další šampion? Horner přirovnává Ricciarda k Vettelovi.
Takže při nájezdu na rošt jsme měli jisté drama, které se ale vyřešilo a naštěstí už se neobjevilo." Naopak pro jedničku týmu, Vettela, už o tak povedený víkend nešlo: "Oba jezdci měli nové motory, které v pátek běžely bez problémů. V sobotu jsme na voze Sebastiana zaznamenali pár problémů se softwarem a v neděli přišel problém se zapalováním.
Odhaduji, že stejný problém vyřadil také Hamiltona. Je zajímavé, že tovární tým byl jediným [s motorem Mercedes], který přišel o jedno auto. Přitom byste očekávali, že právě oni budou ti, kterým dojedou obě auta."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.