Christian Horner, šéf týmu Red Bull, se nechal slyšet, že pro Australana bude působivý výkon v první VC za Red Bull Racing ve zbytku sezony znamenat významnou vzpruhu.
Daniel Ricciardo dokázal dojet na druhém místě, avšak po závodu byl sportovními komisaři diskvalifikován. Mladý Australan přitom za celý víkend neudělal jedinou chybu. "Myslím, že by mu měl tento výkon posloužit jako ohromná vzpruha. Tento výkon byl z jeho strany neskutečně působivý. Tlak v domácím závodu před plnými tribunami byl ohromný, navíc šlo o první závod v novém týmu.
Když závodíte uprostřed pole, tak na Vás není upřena taková pozornost jako když jste na čele. Pro Daniela to byl perfektní víkend. Nejvíce mě zaujala jeho komunikace v autě, byl velmi klidný a v pohodě. Bojoval o druhé místo a přitom se v rádiu nezdálo, že by se ani trošku zapotil. Velmi silně mi to připomínalo Sebastiana, což je opravdu povzbudivé," říká Christian Horner.
Na otázku, proč rozdíl mezi vozy Ricciarda a Magnussena v závěru závodu vymizel, odpověděl: "Myslím, že McLaren použil všechnu sílu motoru a všech jednotek, ale po chvíli musel pochopitelně lehce zvolnit kvůli palivu. V otázce paliva mi to trošku připomíná Poker. My jsme si chtěli být jistí, že ho budeme mít dost i pro případ, že by se na konci závodu objevil nějaký souboj."
Závod měl pro nováčka v mistrovském týmu spíše poklidný průběh, avšak před startem tomu tak nebylo: "Bylo to pozoruhodné, bez jakýchkoliv potíží. Drama jsme ale zažili již před startem, když odjel z garáže, tak nefungovalo turbo. Auto jsme museli restartovat a naštěstí pohonná jednotka přišla znovu k sobě.
Vyrostl skrze Juniorský program Red Bullu další šampion? Horner přirovnává Ricciarda k Vettelovi.
Takže při nájezdu na rošt jsme měli jisté drama, které se ale vyřešilo a naštěstí už se neobjevilo." Naopak pro jedničku týmu, Vettela, už o tak povedený víkend nešlo: "Oba jezdci měli nové motory, které v pátek běžely bez problémů. V sobotu jsme na voze Sebastiana zaznamenali pár problémů se softwarem a v neděli přišel problém se zapalováním.
Odhaduji, že stejný problém vyřadil také Hamiltona. Je zajímavé, že tovární tým byl jediným [s motorem Mercedes], který přišel o jedno auto. Přitom byste očekávali, že právě oni budou ti, kterým dojedou obě auta."
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.