Daniel Ricciardo má před sezónou jasno: kvůli vzájemné soutěživosti nebudou patřit k týmovým kolegům, kteří k sobě mají nejblíže.
Je všeobecně známo, že u Red Bull v posledních letech panovaly mezi jezdci velmi napjaté vztahy, s čímž se Mark Webber ani Sebastian Vettel nikterak netajili. Ricciardo, jenž svého staršího krajana letos nahrazuje, chce být minimálně stejně konkurenceschopný, jako byl jeho předchůdce, historie se však podle něj opakovat nebude.
"Myslím, že se s tím [Red Bull] snaží něco udělat. Mnoho lidí zřejmě čeká na den, kdy budeme mít na trati nějaký incident a dojde na pěsti či něco podobného. Jediné, co však momentálně můžu říci, je, že nemáme žádné problémy," popisuje Ricciardo.
"Respektuji jej jako soupeře. Jsem si jistý, že když jsem konkurenceschopný, tak přirozeně nebudeme týmoví kolegové, kteří k sobě mají nejblíže, protože tohle se mu líbit nebude, a mě se nebude líbit, pokud budu dostávat nakládačku já, pokud se mu to bude dařit," vysvětluje, proč neočekává, že by měli být s Vettelem nejlepší kamarádi.
"Uvidíme. Nečekám, že by se to mělo vymknout z rukou. Bude to zkrátka soutěživé a profesionální," shrnuje pro ESPN Ricciardo před prvním závodem v Melbourne. "Testování může být trochu nudné, takže jsem už rád, že jdu závodit."
Sebastian Vettel a Daniel Ricciardo nejlepšími kamarády zřejmě nebudou (foto: Red Bull Racing)
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.