Daniel Ricciardo věří, že se Red Bull ze svých potíží brzy dostane a špatný vstup do testování na jejich formu v závodech nebude mít vliv.
"Je to komplexní systém, který nejde vyřešit za 24 hodin. Samozřejmě, že jsme sem přijeli jezdit, ale také pochopit - a já si myslím, že jsme věcem rozhodně porozuměli, takže uvidíme, co se stane během několika týdnů," komentuje Riccardo potíže Red Bullu, které se objevily při prvním testování ve Španělsku.
"Nejlepší je, že nyní budeme mít nějaký čas mimo dráhu a že budeme moci zjistit, co je třeba udělat. Nesmíte zapomínat na to, že sezóna nezačala - nepřicházíme o body tím, že teď nejezdíme. Stále máme čas na to, abychom získali zpět čas ztracený na dráze," věří pilot Red Bullu.
Problémem mistrovského týmu je to, že má více než jeden problém. Renault na jedné straně připouští, že u všech zákazníků měli potíže se svým ERS systémem (více zde), na druhou stranu si Red Bull díky svým malým bočnicím a velmi úzké zádi může sám za část problémů s přehříváním - zaznamenaných navíc i během kratších jízd a za nízkých teplot.
Další test začíná v Bahrajnu 19. února a mistrovský tým bude mít dle výroku svého šéfa Christiana Hornera dostatek času na vyřešení svých potíží. Musí sice vyřešit velké problémy, ale odepsat by je v této fázi sezóny mohl pouze hlupák. Nikdo neví, jak agresivně do prvního testu Red Bull šel a nakolik konzervativní přístup zvolili soupeři.
Daniel Ricciardo během neúspěšné testování v Jerezu (foto: Red Bull Racing)
"Měli jsme s Renaultem početné problémy a problémy se objevili i na straně chlazení šasi, což ovlivnilo náš pokrok. To, co jsme se naučili, i přes nedostatek kilometrů ukazuje, že problémy by měli být do příštího testu v Bahrajnu řešitelné," prohlásil Horner v pátek.
Red Bull ze svého pohledu katastrofální testování v Jerezu ukončil předčasně - loni za 4 dny tam ujel 1647 km, letos pouze 92 km. Bahrajn, kdy již nebude chybět ani Lotus, toho za reprezentativnějších teplot o formě týmů odhalí více.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.