Mexický finanční institut, Unifin, se stává prémiovým partnerem stáje Sauber. Loga společnosti se vloni na jednom závodu na vozech Sauberu již objevila.
Švýcarský Sauber dnes s potěšením představil nového partnera - mexický finanční institut Unifin. Loga společnosti budou nahoře na nose vozu C33, stejně tak jako na overalech jezdců. Unifin Financiera má 20 let praxe v oboru. Za tu dobu se vypracoval k čelním společnostem v tomto oboru.
Unifin se prezentuje hlavně v oborech leasingu, factoringu a autokreditech. "S potěšením oznamujeme Unifin jako našeho prémiového partnera. Už vloni byla loga společnosti Unifin při GP Itálie k vidění na C32. Jsme moc rádi, že teď můžeme oznámit prodloužení a prohloubení vzájemné spolupráce," říká Monisha Kaltenbornová.
Unifin becomes Premium Partner of the Sauber F1 Team. Read all about it on http://t.co/tcxBQEtLh5 now! pic.twitter.com/wIe1oyDAqG
— Sauber F1 Team (@OfficialSF1Team) January 27, 2014
Ředitel společnosti, Rodrigo Lebois Mateos, k tomu doplňuje: "Je nám velkou ctí a zároveň jsme velmi potěšeni, že můžeme být oznámeni jako partner týmu Sauber. Jsme přesvědčeni, že tento rok přinese spoustu pozitivních momentů pro Estebana Gutiérreze i Adriana Sutila. Věříme, že partnerství bude úspěšné."
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.