Paul Di Resta se po třech letech v F1 vrací do DTM, kde opět oblékne barvy Mercedesu, se kterým v roce 2010 vyhrál titul.
Paul Di Resta zůstal v F1 bez místa. Jeho bývalý tým totiž zvolil pro příští sezónu dvojici Nico Hülkenberg a Sergio Pérez. Skot si tak musel hledat místo v jiných sériích a zvolil návrat do DTM k Mercedesu, kde v roce 2010 získal titul.
Mercedes tak v příštím roce bude mít za piloty dva bývalé šampiony - Di Restu a také Garryho Paffeta. A tento týden už testují na portugalském okruhu Algarve.
"Jsem šťastný, že se vracím do DTM, od roku 2010 se hodně věcí změnilo. Užil jsem si to tady a tuto sérii respektuji a doufám, že se stanu fanouškem. Závodění je moje práce, ale musím si to závodění užívat, návrat do DTM si to užiju nejvíc," uvedl pro Autosport.
Di Resta se již opět prohání po okruhu, znovu s Mercedesem (foto: Daimler AG)
"Cítím se dobře a potkávám spoustu známých tváří. DTM je skvělá série a těším se na spolupráci s Mercedesem," popisuje. Jeho cílem je nyní návrat na vítězné příčky, protože ačkoliv se toho prý změnilo hodně, jeho chuť po úspěchu zůstala stejně velká.
"Uvědomuji si, že to nebude lehké. Soupeři mají dva roky zkušeností navíc s novými auty, ale počínaje dnešním prvním testem, na to šlápnu naplno, abych byl schopen vyhrát," nechal se slyšet Di Resta. "Byl jsem poslední, kdo za Mercedes vyhrál titul, a přivést ho sem zpátky je jedním z důvodů, proč mě Mercedes přijal," dodal.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.