Charlie Whiting potvrdil to, čeho se spousta fandů bála, a sice, že nové vozy nebudou z estetického pohledu díky velké změně v pravidlech zrovna krásné, zvláště v oblasti nosu.
Ve svém úsilí o zlepšení bezpečnosti FIA zmenšila výšku špičky nosu na pouhých 185 mm, vloni to bylo 365 mm. Podle Charlieho Whitinga budeme v této části vozu svědky zajímavých vývojových řešení.
Avšak sám přiznává, že některá řešení jsou 'škaredá' a 'divná': "Pochopitelně toho zatím moc nemohu říct. Ale viděl jsem hodně rozdílných řešení. Oproti předchozím řešením vypadají nové nosy zvláštně, zvláště pak špičky nosů."
"Každý tým se snaží eleminovat aerodynamické ztráty tímto řešením, a tak [týmy] přicházejí s těmito zvláštními nápady," vysvětluje Charlie pro BadgerGP. "Myslím, že uvidíme některá zajímavá řešení.
Dočkáme se 'mravenečníků'?
Lidé si o nich budou říka, že jsou škaredá a divná. Jsem si ale jistý, že si na to brzy zvyknou." Jedním z řešení, jak dostat co možná nejčistší vzduch pod špičku nosu, je použití velmi úzkého nosu. Ten dostal, pro svůj vzhled, přezdívku mravenčník.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.