Podle mistra světa nová pravidla nepřinesou dramatickou změnu v pořadí. Ricciardo s ním souhlasí.
Sebastian Vettel a Red Bull zůstanou favority na titul i v roce 2014. V posledních čtyřech letech mají na kontě spolu osm titulů. Nová technická pravidla se pro příští sezonu hodně změnily, může se stát cokoliv, můžou přijít i neúspěchy, těch se ale jezdci týmu Red Bull neobávají.
„Je těžké říct dopředu, co se stane, především kvůli jinému motoru,“ vyhlásil Vettel. „Nikdo neví, jaký bude mít příští sezona průběh, ale já věřím, že velké týmy budou jako obyčejně na prvních místech. Nevím, v jakém pořadí a s jakými odstupy. Určitě nebude jednoduché mít spotřebu 100 kg paliva pod kontrolou, takže uvidíme…“
Daniel Ricciardo, nový týmový kolega Sebastiana Vettela si myslí, že Red Bull má vše potřebné, co se týče techniky, a když by se i nějaké problémy objevily, tým je schopen je rychle vyřešit.
„Když by nebyl Red Bull v optimální formě v soukromých testech, nebo v prvních závodech sezony, jsem přesvědčen, že naši lidé najdou řešení velice rychle,“ míní Ricciardo. „Očekávám, že nejlepší týmy budou stále vpředu. Když ne hned ze začátku, tak určitě po čtyřech nebo pěti závodech. Budou se týmy ze středu startovního pole přibližovat nebo vzdalovat? To nevím, ale přál bych si, aby všichni jezdili ve víceméně stejném tempu. Určitě nechci, aby mezi prvním a posledním monopostem byl rozdíl až 5 sekund na jedno kolo.“
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.