Podle mistra světa nová pravidla nepřinesou dramatickou změnu v pořadí. Ricciardo s ním souhlasí.
Sebastian Vettel a Red Bull zůstanou favority na titul i v roce 2014. V posledních čtyřech letech mají na kontě spolu osm titulů. Nová technická pravidla se pro příští sezonu hodně změnily, může se stát cokoliv, můžou přijít i neúspěchy, těch se ale jezdci týmu Red Bull neobávají.
„Je těžké říct dopředu, co se stane, především kvůli jinému motoru,“ vyhlásil Vettel. „Nikdo neví, jaký bude mít příští sezona průběh, ale já věřím, že velké týmy budou jako obyčejně na prvních místech. Nevím, v jakém pořadí a s jakými odstupy. Určitě nebude jednoduché mít spotřebu 100 kg paliva pod kontrolou, takže uvidíme…“
Daniel Ricciardo, nový týmový kolega Sebastiana Vettela si myslí, že Red Bull má vše potřebné, co se týče techniky, a když by se i nějaké problémy objevily, tým je schopen je rychle vyřešit.
„Když by nebyl Red Bull v optimální formě v soukromých testech, nebo v prvních závodech sezony, jsem přesvědčen, že naši lidé najdou řešení velice rychle,“ míní Ricciardo. „Očekávám, že nejlepší týmy budou stále vpředu. Když ne hned ze začátku, tak určitě po čtyřech nebo pěti závodech. Budou se týmy ze středu startovního pole přibližovat nebo vzdalovat? To nevím, ale přál bych si, aby všichni jezdili ve víceméně stejném tempu. Určitě nechci, aby mezi prvním a posledním monopostem byl rozdíl až 5 sekund na jedno kolo.“
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.