Red Bull k Sebastienovi Buemimu přibírá dalšího testovacího pilota - talentovaného mladíka Antonia Felixe da Costu.
Dvaadvacetiletý Portugalec usiloval o místo u Toro Rosso, vedení Red Bullu se ale nakonec rozhodlo dát šanci Daniilu Kvjatovi z Ruska. Da Costa se nicméně dočkal alespoň role oficiálního testovacího pilota mistrovské stáje, u níž bude své povinnosti sdílet s Buemim.
Šéf Red Bullu Christian Horner k tomu řekl: "V Sebastienovi máme skvělý zdroj - jezdce s rozsáhlými zkušenostmi z velkých cen, což bude neocenitelné. Antonio je na druhou stranu nadcházejícím talentem, s nímž už máme dobrý pracovní vztah. Jsem si jistý, že jeho příspěvek bude v intenzivně nabité sezóně stejně důležitý."
Da Costa skončil letos ve Formuli Renault 3.5 na třetím místě, stejně jako loni v GP3, kdy vyhrál Velkou cenu Macaa. Letos s Red Bullem v létě testoval v Silverstone, kde byl s vozem RB9 o devět desetin pomalejší než mistr světa Sebastian Vettel.
.@Sebastien_buemi and @afelixdacosta will make up the team’s test and reserve driver line-up in 2014. pic.twitter.com/a2qKDfKCJo
— Red Bull Racing (@redbullracing) December 6, 2013
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.