Hlavní závodní inženýr Williamsu, Xevi Pujolar, jde do Toro Rosso. Také vedoucí inženýr Sauberu, Tom McCullough, opouští svůj tým.
Williams zažívá odchod velmi ceněného inženýra, Xeviho Pujolara. Pro F1news.cz prozradil, že v pátek v Grove končí a od ledna bude pracovat ve Faenze pro tým Toro Rosso. Jejich technický ředitel, James Key, se o možném příchodu Pujolara zmínil už před nějakou dobou. Jakou roli bude Xevi zastávat v Itálii, zatím není jasné.
Nebude to poprvé, co bude Pujolar pracovat pro jeden z týmů vlastněný Red Bullem. V roce 2000, tedy před jeho vstupem do F1, pracoval pro tým odborného konsultanta Red Bullu pro motoristický sport, Helmuta Marka, v F3000. Po roce 2000 přišel do F1 do týmu Jaugar, dokud v roce 2004 putoval do Williamsu. Zde působil v roli závodního inženýra jezdců Juana Pabla Montoyi, Marka Webbera, Alexe Wurze a Kazukiho Nakajimi.
V roce 2010 působil u HRT, o rok později se vrátil do týmu Grove, tam pracoval pro Pastora Maldonada a v roce 2013 byl povýšen do role hlavního závodního inženýra. Vše nasvědčuje tomu, že jeho místo u Williamsu převezme dosavadní závodní inženýr Felipeho Massy u Ferrari, Rob Smedley.
Xevi hovoří s Kazukim Nakajimou
Také u Sauberu se chystá změna. Vedoucí inženýr traťových operací, Tom McCullough, by měl podle blogu Adama Coopera, reportéra F1, opustit švýcarský tým na konci roku. 38 letý inženýr pracoval mezi roky 2002 - 2012 pro Williams, pak přešel do Sauberu. Má se za to, že by mohl následovat Hülkenberga, se kterým se zná už z dob Williamsu a pracovali spolu také u Sauberu, do Force Indie.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.