Šéf Red Bullu, Christian Horner, věří, že soupeři Sebastiana Vettela povzbuzují fanoušky k bučení na jeho svěřence ve snaze zastrašit ho.
Šéf Red Bullu se k celé záležitosti vyjádřil v rozhovoru s Clivem Woodwardem v 5Live. Během rozhovoru totiž došlo i na bučení a mentalitu čtyřnásobného mistra světa, Christian Horner naznačil, že soupeři Vettela hrají také určitou roli.
"Je to smutné a bylo těžké pro něj se s tím vyrovnat. Nic nehrál, opravdu to pociťoval a nechápal to," říká Brit. Zároveň potvrzuje, že část je způsobená tím, co se stalo mezi Webberem a Vettelem v Malajsii. S tímto názorem souhlasí i Mark Webber, podle jeho šéfa se však celá situace stala ještě horší a to ne díky fanouškům.
"Část toho pochází ze situace z Malajsie. Fanoušci to vnímají tak, že Marku Webberovi ukradl vítězství. Navíc Sebastian tak byl pochopitelně vykreslován. Navíc někteří z jeho soupeřů tento názor přijali a podpořili to vnímání.
Když si Fernando Alonso sundá čepici z hlavy a hodí ji svým fanouškům během toho, když Sebastian mluví, tak to vzbudí reakci. Nejlepším na Sebastianovi je, že se tím nenechá strhnout, avšak cítí to a je tím zasažen."
Přestože byl Vettel negativně zasažen bučením fanoušků po jeho vítězstvích, Horner je hrdý na to, jak se s tím jeho jezdec vyrovnal. Pokračuje ve špičkové práci. "Vzpomínám si, jak jsem s ním byl v Singapuru na podium. Řekl jsem mu, aby držel hlavu vzhůru a že má být na co hrdý, celý tým je pyšný na to, čeho dosáhl. Nedostalo se mu reakce, kterou by si zasloužil.
Pak jsme dojeli do Indie, tam vyhrál titul a vzepřel se příkazu týmu a jel udělat pro fanoušky pálení pneumatik, pak vyskočil na auto a mával jim, poté políbil zem. Oni šíleli, protože ukázal emoce. Vzhledem k tomu, že je mu 26, tak se dokáže neuvěřitelně ovládat. Způsob, jakým se vyvinul v mladého muže je neuvěřitelný.
Během vývoje byl po celou dobu s námi. Je neustále pod tlakem a drobnohledem lidí. Pochopitelně, čím úspěšnější jste, tím více lidí čeká, až uděláte nějakou 'botu'. Ale on se s tím vypořádal skvěle."
Juan Pablo Montoya věří, že Max Verstappen jednoho dne usedne do Ferrari, ale nejprve pravděpodobně zamíří do Mercedesu a cesta k italskému týmu potrvá nejméně pět let.
Lando Norris zajel nejlepší čas v úvodním tréninku na Grand Prix Ázerbájdžánu. Jeho týmový kolega a rival v boji o titul, Oscar Piastri, musel kvůli problémům s motorem část tréninku vynechat.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.