Majitel týmu Red Bull přirovnal Alonsa k Muhammadovi Alimu, prý také vede psychologickou válku.
Rakouský majitel týmu Red Bull Dieter Mateschitz poskytl krátké interview rakouskému tisku, ve kterém vyjádřil velkou spokojensot s výkony Sebastiana Vettela a ocenil snahu ostatních týmů Formule 1 být co nejlepší. Negativní stránku závisti ve Formuli 1 nepociťuje.
Cítíte po zisku dalšího titulu euforii? Dietrich Mateschitz (DM): „Euforii necítím, protože jsme už dávno věděli, že letošní titul je jen otázkou času.“
Sebastian Vettel získal už svůj čtvrtý titul, na co se soustředí ve zbývajících závodech? DM: „Tak jako vždy na vítězství v nich, on to ani jinak neumí.“
Vettel získává jeden titul za druhým. V Německu říkají, že může být lepší, než Schumacher…DM: „Schumacher je Schumacher a Vettel je Vettel. Sebastian ještě něco přidá, je mu jen 26 let. Udivuje mě svou vyrovnaností a tím, že jede vždy na maximum.“
Který závod se Vám letos líbil nejvíc? DM: „Asi ten korejský – byla to bezchybná devadesátiminutová jízda na hranici schopností monopostu.“
Kolik závodů ještě Vettel letos vyhraje? DM: „Zůstávají tři závody a my bychom chtěli zvítězit ve dvou z nich.“
Colin Chapman jednou řekl: Když vyhrajete první titul, nosí Vás všichni na rukou, ale přestanou Vás milovat, když získáte druhý. Cítíte závist ze strany soupeřů?DM: „Závist je logická. Ale týmy Formule 1 se nikdy nevzdávají – pracují vždy ještě víc, aby dosáhly úspěchů. Podívejte se v této sezoně na Mercedes a jejich pokrok, Ferrari se také snaží stůj co stůj stáhnout rozdíl.“
Co říkáte na ty fanoušky, kteří na Vettela pískají, když vystoupí na podium? DM: „Monza je vždy výjimečná, je to domácí okruh Ferrari. V Singapuru pískalo jen několik desítek lidí. Ve Spa to byl důsledek akce Greenpeace.“
Nezdá se Vám, že se Alonso vnucuje publiku?DM: „Alonso, to je Muhammad Ali Formule 1, vede psychologickou válku. To on řekl, že nebojuje proti Vettelovi, ale proti Neweymu.“
Může Sebastian získat víc titulů, než Schumacher? DM: „Těžko říct. Ale v konkurenceschopném voze k tomu má příležitost.“
Můžete se stát nejúspěšnějším majitelem týmu ve Formuli 1 v historii?DM: „Na to se mě zeptejte za třicet let…“
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.