Budoucnost Paula di Resty je ve Formuli 1 nejistá. Podle Eddieho Jordana jej u Force Indie nahradí Nico Hülkenberg, o kterého projevil zájem i Lotus.
Richard Goddard, který Di Restu zastupuje, připouští pochybnosti o tom, zda jeho svěřenec bude i příští rok po sérii chyb v posledních závodech působit v F1. Od Velké ceny Británie nezískal ani bod, a proto se obává, že by jej mohl nahradit pilot, který by se sponzory přinesl i peníze.
"Těžko vědět, co se stane. V tomto sportu je hodně pilotů s penězi a spousta týmů, které peníze potřebují. To je asi ten největší problém - samotný talent vám sedačku ve voze už nezajistí. Force India ale byla vždy férová v tom, že upřednostňovala talent a nehleděla na jezdce, kteří přinášeli peníze, což je skvělé.
To je dáno tím, že jsou dobře finančně zajištění několika jednotlivci a společnostmi, které to dokážou zajistit - a snad v tom budou pokračovat. Jiné týmy vyhlížejí piloty, kteří přinesou peníze, a Paul žel není zajištěn nějakou vládou ani za ním nestojí bohatý miliardář," uvádí Di Restův manažer.
Časy se ale mění a možná i Force India bude muset upřednostnit "platiče." Krom toho vyjednává s bývalým týmovým kolegou Skota - s vysoce ceněným Hülkenbergem, který letos u Sauberu předvádí kvalitní výkony.
Paul di Resta skončil v Japonsku těsně za body - na 11. místě (foto: Sahara Force India)
Komentátor BBC a bývalý majitel týmu Eddie Jordan si je "celkem jistý" tím, že Hülkenberg příští neskončí u Lotusu, ale právě u indického týmu: "Věřím tomu, že to je dle mého názoru jisté. Závisí na tom má pověst."
Pokud by Hülkenberg opravdu skončil u Force Indie, ta by si ponechala spíše Adriana Sutila a závodila by tedy se dvěma Němci. O Nica se ale zajímá i Lotus, který s ním chce podepsat smlouvu. Proces se ale trochu protahuje s tím, jak se již několik měsíců snaží vyřešit své partnerství s novým sponzorem Quantum Motorsport (více zde).
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.