Švýcarský tým bude používat i v roce 2014 pohonné jednotky od Ferrari. Ferrari už se stáje Sauber spolupracuje po dlouhou dobu.
Sauber bude používat pohonné jednotky Ferrari, včetně ERS a převodovky, i v průběhu příští sezony, kdy dojde ke změně a přechodu na motory V6 s turbem.
"Jsme rádi, že můžeme prodloužit naši technickou spolupráci s Ferrari. Jsme rádi, že s italským týmem společně vstoupíme do nové éry, která na Formuli 1 v roce 2014 čeká. Ferrari představuje pro Sauber dlouholetého partnera. První období naší spolupráce probíhalo mezi lety 1997 až 2005 a druhé pak od roku 2010," říká šéfka týmu Monisha Kaltenborn.
"Jsme hrdí na to, že můžeme prodloužit spolupráci s takto prestižní značkou, jakou Ferrari zcela bez pochyby je. Těšíme se na společnou spolupráci v sezoně 2014. Ferrari je silným a spolehlivým partnerem."
Ferrari tedy bude zásobovat motory kromě své vlastní stáje také stáje Marussia a právě Sauber. Současný zákazník - Toro Rosso - se rozhodl pro sezonu 2014 přestoupit k Renaultu. Přestup italského týmu dává smysl, protože jeho 'sesterský tým' také používá francouzské motory.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.