Šéf Red Bullu v dalších závodech nezapomíná ani na soupeře Sebastiana Vettela - Mercedesy a Alonsa.
Christian Horner, šéf týmu Red Bull, označil dominanci Sebastiana Vettela v Singapuru za jeden z jeho nejlepších výkonů ve Formuli 1. Neočekává ale, že se situace zopakuje i v korejském závodu příští víkend. Německý pilot zvítězil s víc než třicetisekundovým náskokem, přičemž jezdil o dvě sekundy rychlejší časy na jedno kolo, než jeho soupeři.
„Jistě, Sebastian jezdil okruhy o dvě sekundy rychleji, než ostatní, ale myslím si, že to bylo kvůli jedinečným okolnostem,“ tvrdí Horner. „Okruh mu dokonale vyhovoval a nastavení vozu fungovalo skvěle. Kombinace pilot – vůz byla té noci ideální.“
Horner se domnívá, že Vettel to bude mít v následujících dvou závodech v Koreji a Japonsku těžší. „Dva příští závody v Koreji a Japonsku mají o něco odlišnou charakteristiku. Doufám, že i tam budeme konkurenceschopní, jenže i Mercedes prokazuje dobrou formu a Alonso bude pokračovat ve své snaze být nejlepší, na něj nesmíme zapomínat.“
Poslední dva korejské závody vyhrál Vettel, rovněž tři z posledních čtyř Velkých cen Japonska, co z něj dělá favorita i pro tyto závody.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.