Paul di Resta je po své havárii z úvodu Velké ceny Itálie zdrcený. Skot byl za svou chybu po závodě navíc napomenut komisaři.
Jezdec Force Indie kolidoval s Lotusem Romaina Grosjeana poté, co se klubko vozů před ním při brzdění do druhé šikany v prvním kole najednou smrsklo.
Na dotaz, zda má štěstí, že se vyhnul většímu trestu, Di Resta odpověděl: "V určitém smyslu ano, ale Romainův vůz jsem nepoškodil. Přišel k setkání a řekl, že jsem ho vůbec nepoškodil. Je to poprvé, co jsem udělal něco takového." Skot mohl dostat trest v podobě odsunu o několik míst vzad v příští Velké ceně Singapuru. Při nehodě se ale po poškození levého předního rohu svého vozu vyřadil sám.
V Itálii prožil smolný víkend - již v posledním tréninku v sobotu dopoledne před kvalifikací havaroval kvůli technickému problému v Parabolice. "Jsem dost zničený. Byla to těžká sobota po tom selhání brzd, kdy jsem skončil v pneumatikách před kvalifikací, a kvůli tomu, co se odehrálo v závodě. Byl to jeden z těch víkendů, na které je nelepší zapomenout."
Po problémech v kvalifikaci startoval na roštu až z 15. místa hluboko v poli. "Ztratil jsem z dohledu zatáčku, protože se přede mnou sjelo více vozů, než jsem čekal. Snažil jsem se jim vyhnout, umístit svůj vůz doprostřed, ale opravdu už jsem neměl kudy jet a narazil jsem celkem tvrdě do Grosjeana.
Samozřejmě jsem to nechtěl - ani jsem se nesnažil nikoho předjet. Šlo jen o harmonikový efekt, kterého jsem si nebyl vědom. Nemohl jsem vidět, co se odehrává o dva, tři vozy přede mnou, když se snažili jeden druhého předjet," vysvětluje zklamaný Di Resta.
Paul di Resta se bude snažit na víkend v Monze co nejdříve zapomenout (foto: Sahara Force India)
"Adrian a Grosjean byli přede mnou a celé to viděli, dokázali se stáhnout. Ale když jsem se já snažil zastavit, už to nevyšlo," dodává Skot, jehož týmový kolega Adrian Sutil pak jezdil mimo body a nakonec skončil až na 16. místě poté, co kolo před cílem zamířil do garáže.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.