Příští rok se dočkáme druhého nočního závodu. Okruh v Bahrajnu by měl tuto novinku oznámit během několika následujících dní.
Už zkraje letošního roku přišel britský Autosport s informací, že pořadatelé závodu F1 v Sakhiru zvažují uspořádání nočního závodu. Chtějí tak oslavit 10. závod F1 v jejich zemi. V Itálii byl navíc v paddocku k vidění šéf okruhu Zayed Al Zayani, který se nechal slyšet, že oznámení nočního závodu je na spadnutí.
Spekulovalo se, že by se v Bahrajnu příští rok mohlo začínat. Tomu ale tak nebude, protože Zayani požádal Ecclesonea o posun v kalendáři spíše k pozdějímu datu, aby tak pořadatelé měli dostatek času na přípravu nočního závodu.
Kompletně noční závod nebo...
Bahrajnští pořadatelé očekávají, že by instalace světel měla být končena na konci února. Provizorní datum, 2. března, se tedy zdá být až moc brzkým. "Požádali jsme Bernieho, abychom nebyli prvním závodem roku 2014 z důvodu rozsáhlé rekonstrukce, kterou bychom chtěli oslavit jubilejní 10. ročník Grand Prix v naší zemi.
...závod při soumraku, toť otázka.
Nechceme, abychom byli limitováni časem." Na dopňující dotaz, co se konkrétně bude rekonstruovat, Zayed říká: "Bude toho hodně, ale vrcholem bude noční Grand Prix." Dále ještě prohlásil, že Bahrajn stále zvažuje, zda zvolit kompletně noční závod, jako je tomu v Singapuru, nebo jen část závodu za tmy, jako je tomu v Abu Dhabi. Podle toho by se odvíjel i start závodu, který by byl buďto v 5 nebo v 6 hodin místního času.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.