Příští rok se dočkáme druhého nočního závodu. Okruh v Bahrajnu by měl tuto novinku oznámit během několika následujících dní.
Už zkraje letošního roku přišel britský Autosport s informací, že pořadatelé závodu F1 v Sakhiru zvažují uspořádání nočního závodu. Chtějí tak oslavit 10. závod F1 v jejich zemi. V Itálii byl navíc v paddocku k vidění šéf okruhu Zayed Al Zayani, který se nechal slyšet, že oznámení nočního závodu je na spadnutí.
Spekulovalo se, že by se v Bahrajnu příští rok mohlo začínat. Tomu ale tak nebude, protože Zayani požádal Ecclesonea o posun v kalendáři spíše k pozdějímu datu, aby tak pořadatelé měli dostatek času na přípravu nočního závodu.
Kompletně noční závod nebo...
Bahrajnští pořadatelé očekávají, že by instalace světel měla být končena na konci února. Provizorní datum, 2. března, se tedy zdá být až moc brzkým. "Požádali jsme Bernieho, abychom nebyli prvním závodem roku 2014 z důvodu rozsáhlé rekonstrukce, kterou bychom chtěli oslavit jubilejní 10. ročník Grand Prix v naší zemi.
...závod při soumraku, toť otázka.
Nechceme, abychom byli limitováni časem." Na dopňující dotaz, co se konkrétně bude rekonstruovat, Zayed říká: "Bude toho hodně, ale vrcholem bude noční Grand Prix." Dále ještě prohlásil, že Bahrajn stále zvažuje, zda zvolit kompletně noční závod, jako je tomu v Singapuru, nebo jen část závodu za tmy, jako je tomu v Abu Dhabi. Podle toho by se odvíjel i start závodu, který by byl buďto v 5 nebo v 6 hodin místního času.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.