Ministerstvo pro turistiku v São Paulu je připraveno financovat práce za 52 milionů EUR (přibližně 1,34 miliardy českých korun).
Město São Paulo si zvolilo dva způsoby financování (místní vláda a federální vláda) pro rekonstrukci okruhu l´Autódromo José Carlos Pace di Interlagos, který každoročně hostí Velkou cenu Brazílie Formule 1.
Datum ukončení rekonstrukce bude rozhodujícím faktorem při podpisu nové smlouvy o konání závodu Formule 1 v Brazílii. Bernie Ecclestone na začátku tohoto roku zdůraznil, že jestli se brazilský okruh nepřizpůsobí standardům Formule 1, přijde o velkou cenu. Infrastruktura okruhu je považována za nejhorší v celém seriálu a existuje riziko, že přijde o možnost prodloužit kontrakt až do roku 2020.
Při rekonstrukci se uvažuje o stavbě nové třípatrové budovy s boxy na zadní rovince se 40 salonky pro VIP, novou kontrolní věží, místností pro novináře a pódiem. Jako důsledek uvedených změn bude muset být upravena na některých místech také trať. Modernizovány budou i stávající tribuny, aby byly pro návštěvníky pohodlnější.
Práce budou financovány především ze strany Ministerstva turistiky São Paula, federální vláda se bude podílet menší částkou. Městu se investice ale vyplatí, závod přinese každý rok příjem 100 milionů amerických dolarů.
O rekonstrukci Interlagosu, na kterém se jezdí Formule 1 nepřerušovaně od roku 1992, se mluví už dlouho. První závod se tam jel v roce 1940, kdy byl okruh mnohem delší a jezdci kroužili po trati opačným směrem.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.