Ministerstvo pro turistiku v São Paulu je připraveno financovat práce za 52 milionů EUR (přibližně 1,34 miliardy českých korun).
Město São Paulo si zvolilo dva způsoby financování (místní vláda a federální vláda) pro rekonstrukci okruhu l´Autódromo José Carlos Pace di Interlagos, který každoročně hostí Velkou cenu Brazílie Formule 1.
Datum ukončení rekonstrukce bude rozhodujícím faktorem při podpisu nové smlouvy o konání závodu Formule 1 v Brazílii. Bernie Ecclestone na začátku tohoto roku zdůraznil, že jestli se brazilský okruh nepřizpůsobí standardům Formule 1, přijde o velkou cenu. Infrastruktura okruhu je považována za nejhorší v celém seriálu a existuje riziko, že přijde o možnost prodloužit kontrakt až do roku 2020.
Při rekonstrukci se uvažuje o stavbě nové třípatrové budovy s boxy na zadní rovince se 40 salonky pro VIP, novou kontrolní věží, místností pro novináře a pódiem. Jako důsledek uvedených změn bude muset být upravena na některých místech také trať. Modernizovány budou i stávající tribuny, aby byly pro návštěvníky pohodlnější.
Práce budou financovány především ze strany Ministerstva turistiky São Paula, federální vláda se bude podílet menší částkou. Městu se investice ale vyplatí, závod přinese každý rok příjem 100 milionů amerických dolarů.
O rekonstrukci Interlagosu, na kterém se jezdí Formule 1 nepřerušovaně od roku 1992, se mluví už dlouho. První závod se tam jel v roce 1940, kdy byl okruh mnohem delší a jezdci kroužili po trati opačným směrem.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.