Paul di Resta připustil, že by rád závodil za Ferrari, pokud by k tomu dostal příležitost.
Skot letos prožívá úspěšnou sezónu: nebodoval pouze ve dvou závodech a v šampionátu mu patří s 36 body devátá příčka, s Force Indií jsou pátí. Díky konzistentním výkonům by se příští rok rád posunul k některému z předních týmů - jedná s Ferrari či s Lotusem.
Přestup k Ferrari je pro bývalého šampiona DTM tím nejvyšším cílem, uvědomuje si však, že se musí soustředit na letošní ročník a co nejlepší výkony s Force Indií: "Ferrari je tím nejlepším místem, kde bych se ve Formuli 1 viděl nejraději kvůli italské části mé rodiny.
Ferrari je ve Formuli 1 velmi zvláštním vozem, když stojí na roštu. Musím však počkat a uvidím, jaké příležitosti vyvstanou. Momentálně jde o to, abyste se dostali do co nejlepší pozice pro tato místa," popisuje Di Resta pro Sky Sport.
Věří, že po oficiální pauze bude s Force Indií pokračovat v dobrých výkonech: "Po letní přestávce jsme loni výborně odjeli Spa, Monzu a Singapur. Myslím, že letos můžeme dokázat totéž. Výkonnost vozu byla v celé této sezóně výborná. Pokud dokáže ještě více excelovat než dříve, pak to bude rozhodující pro ten správný směr."
Paul di Resta by si příští rok rád polepšil, sní o místu u Ferrari (foto: Sahara Force India)
Jak vidí své šance na pódium? "Loni jsem v Singapuru nebyl daleko, letos v Bahrajnu. Určitě bych si přál, abychom se příště dostali do pozice, z níž bychom mohli trochu riskovat a dosáhnout toho. Dokud nám to ale výkonnost vozu nebude umožňovat, pak to bude těžké - a záleží také, jak na tom budou naši soupeři. Jsme však ještě hladovější a chceme dosáhnout tohoto skvělého pocitu."
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.