Paul di Resta věří, že se jeho tým bude po zklamání v Německu opět ve formě a do konce sezónu si udrží pátou příčku v šampionátu před McLarenem.
McLaren si z Nürburgringu odvezl 12 bodů, Force India nic, a tak se její náskok zmenšil na pouhých 10 bodů. Do Německa sice přivezlo pneumatiky s upravenou konstrukcí, Di Resta však výkonnostní výpadek svého týmu přičítá spíše charakteristice okruhu.
"Německo bylo trochu zklamáním, protože v každém závodě jsme [před tím] bodovali. Dostaneme se zpět, jsme týmem, který dokáže rychle reagovat. Myslím, že našemu vozu zkrátka Německo nesedlo," uvádí Di Resta.
"Když se dostaneme zpět na normálnější okruhy, uvidíme silné stránky našeho vozu. Mám veškerou důvěru v to, že se nám to podaří," pokračuje Skot, jenž na Nürburgringu obsadil 11. místo.
Uvědomuje si, že jejich soupeř z Wokingu má podstatně větší zdroje, přesto ale doufá, že se na pátém místě až do závěru sezóny udrží - i když už žádné větší novinky pro letošní vůz VJM06 neplánují. V boji o pořadí jde samozřejmě nejen o prestiž, ale i o nezanedbatelnou finanční prémii.
"Klíčové bude, kde se po letní přestávce vrátíme. Do poslední velké ceny jsme byli lepší než McLaren. Myslím, že boj bude celkem dlouhý před tím, než se rozhodne. Nevidím u nás [ve vývoji] žádná větší vylepšení, pokusíme se ale zůstat před nimi, což je cílem pro tento rok," dodává Di Resta.
Paul di Resta věří, že Force India i bez větších vylepšení svého vozu McLaren porazí(foto: Sahara Force India)
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.