Bernie Ecclestone se odmítá podílet na záchraně Sauberu, který se utápí ve finančních problémech.
Promotér Formule 1 v rozhovoru pro švýcarské rádio SRF potvrdil, že týmu z Hinwilu žádnou zvláštní pomoc neposkytne: "Máme dohody, že budeme se všemi týmy jednat stejně. Jsou dobrým týmem a já jsem si jistý, že existuje více než jeden možný kupec."
"Nechci si představovat F1 bez Sauberu. Ideální by bylo, kdyby našli nového dlouhodobého sponzora, ale i společnosti ochotné je podpořit krátkodobě by byly fajn. Nevím přesně, jaká je jejich finanční situace. Vím však, že není tak dobrá, jak by měla," pokračuje Ecclestone.
Podle něj Sauber navíc není jediným týmem, který má finanční problémy: "Jsou také další, kteří utrácejí více peněz, než mají."
Sauber je v letošním šampionátu nejhorším bodujícím týmem, zásluhou sedmi bodů Nica Hülkenberga, který se už poohlíží po sedačce u konkurence, mu patří až osmá příčka. Nulu na svém kontě mají Caterham, Marussia a Williams.
Esteban Gutiérrez se stále jen učí, jeho nejlepším výsledkem je zatím 11. příčka z Barcelony(foto: Sauber Motorsport AG)
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.