Nico Hülkenberg bude i tak nadále jezdit pro Sauber. Přitom však nemá smlouvu, protože si jeho plat švýcarský tým již nemůže dovolit.
Krize kolem týmu Sauber, jehož finanční problémy se v několika minulých měsících prohloubily, se stávají ještě horšími. Podle informací 'motorsport-total.com' Nico Hülkenberg z důvodu neobržení smluvených peněz vypověděl předčasně svoji smlouvu se Sauberem.
Jedná se přitom pouze o formalitu, protože Němec bude i nadále jezdit pro Sauber. V případě, že obdrží nabídkou od kteréhokoliv jiného týmu, tak může tým bez dalšího oputstit. Jeho manažer, Werner Heinz, vidí pro svého svěřence dobré šance - u Ferrari stále žije šance, že by mohl získat druhý kokpit (i když se má za to, že Massa s týmem zůstane).
U Lotusu už má Hülkenberg šance mnohem větší. Podle zpráv německého serveru na konci sezony tým Kimi Räikkönen opustí a přestěhuje se k Red Bullu na místo Marka Webbera. To je varianta, která se moc líbí Berniemu Ecclestonemu a jeho kolegovi, Dietrichovi Mateschitzovi. Také pod Romainem Grosjeanem se vikle židle - v jeho případě však kvůli výkonům na trati.
Sauber může přijít o svoji jedničku
Zatím však vypovězení smlouvy ze strany managementu jezdce nebylo potvrzeno ani jezdcem samotným ani týmem. Nicméně podle některých vyjádření zúčastněných se tak dá usuzovat. Okamžité důsledky pro 25 letého jezdce tento krok nemá, na Nürburgringu, stejně jako pravděpodobně po zbytek sezony, pojede pro Sauber.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.