Nico Hülkenberg bude i tak nadále jezdit pro Sauber. Přitom však nemá smlouvu, protože si jeho plat švýcarský tým již nemůže dovolit.
Krize kolem týmu Sauber, jehož finanční problémy se v několika minulých měsících prohloubily, se stávají ještě horšími. Podle informací 'motorsport-total.com' Nico Hülkenberg z důvodu neobržení smluvených peněz vypověděl předčasně svoji smlouvu se Sauberem.
Jedná se přitom pouze o formalitu, protože Němec bude i nadále jezdit pro Sauber. V případě, že obdrží nabídkou od kteréhokoliv jiného týmu, tak může tým bez dalšího oputstit. Jeho manažer, Werner Heinz, vidí pro svého svěřence dobré šance - u Ferrari stále žije šance, že by mohl získat druhý kokpit (i když se má za to, že Massa s týmem zůstane).
U Lotusu už má Hülkenberg šance mnohem větší. Podle zpráv německého serveru na konci sezony tým Kimi Räikkönen opustí a přestěhuje se k Red Bullu na místo Marka Webbera. To je varianta, která se moc líbí Berniemu Ecclestonemu a jeho kolegovi, Dietrichovi Mateschitzovi. Také pod Romainem Grosjeanem se vikle židle - v jeho případě však kvůli výkonům na trati.
Sauber může přijít o svoji jedničku
Zatím však vypovězení smlouvy ze strany managementu jezdce nebylo potvrzeno ani jezdcem samotným ani týmem. Nicméně podle některých vyjádření zúčastněných se tak dá usuzovat. Okamžité důsledky pro 25 letého jezdce tento krok nemá, na Nürburgringu, stejně jako pravděpodobně po zbytek sezony, pojede pro Sauber.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.